پس از ۵ روز رقابت فشرده در محمودآباد/ محمدعلی پُردل قهرمان بیلیارد کشور شد

محمدعلی پردل، عضو تیم ملی پاکت بیلیارد کشور، مقام قهرمانی بیست و یکمین دوره مسابقات رنکینگ کشوری پاکت بیلیارد آقایان در رشته تن‌بال را به خود اختصاص داد. به گزارش مازند اسپرت، دیدار فینال بیست و یکمین دوره مسابقات رنکینگ کشوری پاکت بیلیارد آقایان در رشته تن‌بال با رویارویی تختی زرعکانی و محمدعلی پردل پنج‍شنبه‌شب […]

03333333محمدعلی پردل، عضو تیم ملی پاکت بیلیارد کشور، مقام قهرمانی بیست و یکمین دوره مسابقات رنکینگ کشوری پاکت بیلیارد آقایان در رشته تن‌بال را به خود اختصاص داد.

به گزارش مازند اسپرت، دیدار فینال بیست و یکمین دوره مسابقات رنکینگ کشوری پاکت بیلیارد آقایان در رشته تن‌بال با رویارویی تختی زرعکانی و محمدعلی پردل پنج‍شنبه‌شب در مجموعه راه چوبی محمودآباد برگزار شد و در نهایت پردل از استان فارس موفق شد با نتیجه ۱۱ بر ۴ به پیروزی و مقام نخست این مسابقات برسد.

تختی زرعکانی از استان تهران قهرمان دوره قبل با قبول شکست در دیدار فینال به مقام نایب قهرمانی رسید.

در دیدار رده‌بندی این مسابقات محمد راستی از فارس با نتیجه ۹ بر ۳ شهرام دلاور جلالی از استان البرز را شکست داد و سوم شد؛ جلالی هم با شکست به مقام چهارمی دست یافت.

قضاوت این دوره از مسابقات را فرهاد قشقایی به‌عنوان سرداور مسابقات، نصرالله جعفری ناظر فدراسیون و کمیته مسابقات، بیژن امجدی رئیس کمیته داوران کشور از آبادان، امیر محمودی از کردستان، محمدجعفر محمودنژاد از گرگان، افشین دهقانی از کرمان، علی محمدزاده از محمودآباد، شاهین باقرزاده‌رحمانی از آمل و هومن ضرابیان از بابل، بر عهده داشتند.

به گزارش مازند اسپرت، بیست و یکمین دوره مسابقات رنکینگ کشوری پاکت بیلیارد آقایان در رشته تن‌بال با حضور ۱۰۶ شرکت‌کننده از استان‌های فارس، گلستان، کرمان، بوشهر، خراسان رضوی، تهران، آذربایجان شرقی، همدان، آذربایجان غربی، البرز، چهارمحال و بختیاری، کردستان، خوزستان، کرمانشاه، مازندران و مرکزی به میزبانی مازندران در مجموعه ورزشی راه چوبی محمودآباد از ۲۴ مرداد ماه به‌مدت پنج روز برگزار شد.

در پایان نیز به نفرات برتر این مسابقات جوایز نقدی، حکم قهرمانی و مدال اهدا شد.