فرزان عاشورزاده تکواندوکار شایسته مازنی مدال طلای خود را به حرم مطهر حضرت معصومه(س) اهدا کرد

فرزان عاشورزاده تکواندوکار شایسته مازنی، مدال طلای قهرمانی جهان خود را به بارگاه حضرت معصومه (س) اهدا نمود.  به گزارش مازند اسپرت؛ فرزان عاشورزاده جوان با انگیزه مازندرانی که در روزهای باقی مانده برای رسیدن به هدف که نمایش بهترین عملکرد برای کسب خوش رنگ ترین مدال رقابت های المپیک ریو ۲۰۱۶، است، به سر […]

farzaannفرزان عاشورزاده تکواندوکار شایسته مازنی، مدال طلای قهرمانی جهان خود را به بارگاه حضرت معصومه (س) اهدا نمود.

 به گزارش مازند اسپرت؛ فرزان عاشورزاده جوان با انگیزه مازندرانی که در روزهای باقی مانده برای رسیدن به هدف که نمایش بهترین عملکرد برای کسب خوش رنگ ترین مدال رقابت های المپیک ریو ۲۰۱۶، است، به سر می برد که تنها مدال طلای قهرمانی جهان روسیه خود را در ایام مبارک کرامت به آستانه کریمه اهل بیت، حضرت معصومه (س) اهدا کرد.

این هوگوپوش مازندرانی که از زمان ورود به تیم ملی نوجوانان تصمیم گرفت تا تمامی مدال های کسب شده خود را به آستان مقدس کریمه اهل بیت اهدا کند توانست نذر خود را سال گذشته همزمان با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و در رده جوانان و بزرگسالان ادا کند و اینک مدال کسب شده سال ۲۰۱۵ خود تنها و اولین عنوان قهرمانی جهان را اهدا نموده است.
امید است تا با عنایت کریمه اهل بیت در تمامی عرصه های زندگی وی بتواند به  خوش رنگ ترین مدال المپیک سال ۲۰۱۶ ریو دست پیدا کند.

شایان ذکر است، فرزان عاشورزاده تکواندوکار شایسته مازنی وزن منهای ۵۸ کیلوگرم  در بازی های المپیک ریو ۲۰۱۶ روز چهارشنبه ۲۷ مرداد از ساعت ۱۶:۳۰ به روی شیاپچاگ می رود.