سرمربی تیم فوتسال شهروند نوین سورک تاکید کرد: امتیاز تیم فروشی نیست !!

سرمربی تیم فوتسال شهروند نوین سورک گفت: به هیچ عنوان با مذاکراتی که با اعضای هیات مدیره شده برنامه‌ای برای فروش امتیاز تیم نداریم. به گزارش مازند اسپرت،، تیم فوتسال شهروند نوین سورک به نمایندگی از شهرستان میاندورود در لیگ دسته دو فوتسال کشور حاضر شد و با به نمایش گذاشتن بازی‌های خوب از خود […]

000000000033سرمربی تیم فوتسال شهروند نوین سورک گفت: به هیچ عنوان با مذاکراتی که با اعضای هیات مدیره شده برنامه‌ای برای فروش امتیاز تیم نداریم.

به گزارش مازند اسپرت،، تیم فوتسال شهروند نوین سورک به نمایندگی از شهرستان میاندورود در لیگ دسته دو فوتسال کشور حاضر شد و با به نمایش گذاشتن بازی‌های خوب از خود توانست از گروه خود صعود کند اما در مرحله حذفی متوقف شد.

این تیم را می‌توان نمونه‌ای از استعدادها و ظرفیت‌های موجود در میاندورود دانست که با کمک مردم توانست در این سطح از لیگ کشور حضور پیدا کند و علی رقم کاستی‌های موجود به مرحله حذفی برسد.

هموراه یکی از دغدغه‌های تیم‌هایی که از میاندورود در سطح بالای استان و کشور حاضر شدند بحث مالی بوده که ابتدا وعده‌هایی از سوی مسئولان داده می‌شد اما در بین راه خبری از این افراد نبود.

در چند سال گذشته ورزش فوتسال علاقه مندان زیادی را در سطح شهرستان به خود جلب کرده و نمی‌توان سالن ورزشی را در میاندورود پیدا کرد که هر شب بازی فوتسال در آن برگزار نشود.

حضور چنین پتانسیلی این سوال را به‌وجود می‌آورد که آیا شهرداری، فرمانداری، اداره ورزش و … بودجه‌ای برای ورزش ندارند؟ آیا به راستی چند تیم مانند شهروند در شهرستان حضور دارند که نمایندگان مجلس بخواهند از آنها حمایت کنند.

رضا پیری سرمربی این تیم در گفت‌وگویی درباره دلایل حضور تیم شهروند نوین در لیگ دسته دو فوتسال کشور، اظهار کرد: با توجه به نتایج خوبی که در فصل گذشته در لیگ برتر استان کسب کردیم به این نتیجه رسیدیم که این مجموعه توانایی کار کردن در سطح لیگ کشور را دارد به همین دلیل مشورتی که با پیشکسوتان شهر، علاقه مندان و دکتر یوسف‌نژاد داشتیم و قول‌هایی مبنی بر حمایت از این تیم دادند این امتیاز را در جهت پویایی ورزش شهر و شهرستان خریداری کردیم.

وی افزود: بر همین اساس سعی کردیم در ابتدا کمبودهای مجموعه را به لحاظ بازیکن و سایر عوامل با ورود چند بازیکن، سرپرست و همکار خوب جبران کنیم.

پیری با اشاره به اینکه بازیکنان به دلیل حضور در لیگ یک استان در سال گذشته بعد از یک هفته استراحت وارد این مسابقات شدند، بیان کرد: به‌دلیل مشکلات مالی که نتوانستیم در نیم فصل بازیکنی جذب کنیم و اشتباهات فردی که ناشی از جوان بودن آنها بود و خستگی بازیکنان نتوانستیم موفق باشیم.

مشکلات مالی و عدم همکاری مسئولان شهر و شهرستان تیم را اذیت می‌کرد

وی درباره شرایط بازیکنان در طول فصل گفت: سعی کردیم در مجموعه تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه در کنار هم داشته باشیم به همین دلیل به مجموعه جوان خود بازیکنان باتجربه‌ای مثل علی رهنما، محمد برتانیان، رحمت شکوهی و مرتضی مظفری را اضافه کردیم که در کنار هم یک تیم خوبی را تشکیل داده و دارای وحدت نظر در هدف باشند.

پیری تصریح کرد: از بازیکنان با اینکه مشکلات مالی و عدم همکاری مسئولان شهر و شهرستان تیم را اذیت می‌کرد بسیار راضی بودم و همکاری کلیه اعضای باشگاه بسیار خوب بود.

وی یادآور شد: در ابتدای کار می‌خواستیم تیم در سطح لیگ دو بماند و پیش بینی ما حضور در نیمه جدول بود ولی به‌عنوان دو تیم اول صعود کردیم.

پیری با اشاره به اینکه افرادی که با ما کار کردند یا تجربه اولشان در این سطح بود یا اگر تجربه داشتند مدتی از میادین دور بودند، تصریح کرد: اکثر بازیکنان اهل میاندورود هستند و خوشحالم بعد از ۷ سال کار کردن به شرایطی رسیدیم که فوتسال در شهرستان جایگاه بسیار خوبی پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه در آینده نزدیک با برنامه ریزی بهتر و قوی‌تر برای حضور در فصل آتی مسابقات تمریناتمان را شروع می‌کنیم، افزود: برای اینکه به اهدافمان برسیم جابجایی‌هایی را با حفظ اسکلت اصلی تیم خواهیم داشت و نقاط ضعفی که احساس کردیم را با حضور بازیکنان جدید پوشش خواهیم داد.

سرمربی تیم شهروند نوین سورک درباره تامین هزینه‌های تیم اظهار کرد: هزینه‌های تیم با تلاش اعضای هیات مدیره، مدیرعامل و جمعی از کسبه، بازاریان شهر و علاقه مندان به تیم تامین می‌شده است.

امتیاز تیم فروشی نیست/ رئیس هیات فوتبال میاندورود به تماشای بازی‌های ما نیامد

پیری در پاسخ به اینکه شایعاتی مبنی بر فروش امتیاز تیم وجود دارد، گفت: به هیچ عنوان با مذاکراتی که با اعضای هیات مدیره شده برنامه‌ای برای فروش امتیاز تیم نداریم.

وی با اشاره به حضور پرشور تماشاگران در بازی‌های خانگی خاطرنشان کرد: شهرستانی که در سال گذشته ۳ تیم در لیگ برتر استان و یک نماینده در لیگ یک استان و ۱۳ تیم در مسابقات شهرستان شرکت داشتند آیا این سیل علاقه مندان و ورزش دوستان مستحق داشتن یک سالن استاندارد نیستند؟ و اگر نکاچوب که یک شرکت است سالن نمی‌ساخت تکلیف ورزش شهر چه بود؟

پیری تاکید کرد: مدیران در زمان مدیریتشان از این نداشتن‌ها گلایه می‌کنند اما پیگیری نکردند.

وی با بیان اینکه مگر رئیس هیات فوتبال میاندورود مسئول فوتسال شهرستان نیست، گفت: رئیس هیات فوتبال میاندورود حتی یک بار را برای تماشا بازی ما به سالن نیامد.

سرمربی تیم فوتسال شهروند نوین سورک با تاکید بر اینکه هیچ زمان سیاست را وارد ورزش و کارم نکردم و افراد ما را به شکل سیاسی نگاه کنند خوب نیست، تصریح کرد: از افراد سیاسی برای پیشرفت ورزش کمک می‌گیریم و برای ما فرقی نمی‌کند آن فرد چه کسی است.

پیری در پایان با ابراز تشکر از حضور پرشور تماشاگران در بازی‌های خانگی و حتی خارج از خانه، ، خاطرنشان کرد: همین تماشاگران حامی بزرگ مجموعه ما بودند و شرمنده آنها شدیم که نتوانستیم به لیگ یک کشور صعود کنیم.