مربی تیم ملی دانشجویان کشور : سطح کیفی کشتی گیران مازندرانی بالاتر از استان ها ی دیگر است

مربی تیم ملی دانشجویان کشور گفت: سطح کیفی کشتی گیران مازندرانی بالاتر از استان ها ی دیگر است. ابراهیم مهربان مربی تیم ملی دانشجویان کشور در گفتگویی با خبرنگار مازند اسپرت در حاشیه برگزاری مسابقات کشتی آزاد و فرنگی سیزدهم المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان کشور گقت: مسابقات خوبی در چهار وزن اول برگزار شد اما […]

1مربی تیم ملی دانشجویان کشور گفت: سطح کیفی کشتی گیران مازندرانی بالاتر از استان ها ی دیگر است.

ابراهیم مهربان مربی تیم ملی دانشجویان کشور در گفتگویی با خبرنگار مازند اسپرت در حاشیه برگزاری مسابقات کشتی آزاد و فرنگی سیزدهم المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان کشور گقت: مسابقات خوبی در چهار وزن اول برگزار شد اما آن چیزی که حایز اهمیت است استقبال خوبی از سوی دانشگاه ها صورت گرفت هرچند به لحاظ کیفی با مسابقات قهرمانی کشور و مسابقات ملی قابل مقایسه نیست اما می تواند شروع خوبی برای حضور در اردوهای تیم ملی دانشجویی باشد زیرا یکی از آیتم های دعوت در اردوها حضور و کسب نتیجه در این مسابقات است.

وی افزود : طبیعتا در مسابقات درون اردویی نفرات اصلی شناخته خواهند شد و ترکیب اصلی تیم مشخص می شود.

وی در مورد شرایط فنی و امتیازی کشتی گیران در این مسابقات گفت:سبک کشتی در حال حاضر به سمتی پیش رفت که فرقی بین اوزان نمی توان قایل شد، کشتی گیران خوبی در روز اول توانستند توانایی های خود را نشان بدهند و در برخی اوزان می توانند خود را به تیم نشان دهند.

مهربان در مورد سطح فنی کشتی گران از استان های مختلف گفت : همانطور که انتظار می رفت استان های صاحب کشتی توانستند برتری های خوبی به دست آورند به خصوص ورزشکارانی که از دانشگاه های استان مازندران و خراسان آمدند بهتر کشتی گرفتند و توانستند جایگاه های خوبی کسب کنند. با توجه به حضور کمی مازندرانی ها سطح کشتی گیران مازندرانی بالاتر از سایر دانشجویانی است که از دانشگاه های دیگر آمدند.
 ابراهیم مهربان در پایان صحبت های خود بیان کرد تا هموطنان عزیز ورزشکاران ما در المپیک را از یاد نبرند و دعای خیر خود را بدرقه راه آنان کنند و ما هم در جوار حرم ملکوتی امام رضا (ع) دعا می کنیم ورزشکاران ما به خصوص کشتی گیران آزاد و فرنگی دست پر از مسابقات برگردند.