والیبالیست های نوجوانان دختر مازندران به مقام سوم مسابقات قهرمانی کشور دست یافتند+ تصاویر

تیم والیبال نوجوانان دختر مازندران با شکست تیم خراسان جنوبی به مقام سوم مسابقات قهرمانی کشور دست یافتند. به گزارش مازند اسپرت،تیم والیبال نوجوانان دختر مازندران که در مرحله گروهی مسابقات قهرمانی کشور باشکست دو تیم سیستان و بلوچستان و گلستان توانست به مرحله نیمه نهایی این دوره از مسابقات صعود کند. در مرحله نیمه […]

banoooتیم والیبال نوجوانان دختر مازندران با شکست تیم خراسان جنوبی به مقام سوم مسابقات قهرمانی کشور دست یافتند.

به گزارش مازند اسپرت،تیم والیبال نوجوانان دختر مازندران که در مرحله گروهی مسابقات قهرمانی کشور باشکست دو تیم سیستان و بلوچستان و گلستان توانست به مرحله نیمه نهایی این دوره از مسابقات صعود کند.

در مرحله نیمه نهایی نوجوانان مازندرانی به مصاف تیم میزبان یعنی خراسان رضوی رفتند که نماینده مازندران این بازی را با نتیجه ۳ بر ۲  واگذار کرد و از صعود به فینال بازماند.

اما سروقامتان والیبال مازندران در دیدار رده بندی مسابقات قهرمانی نوجوانان دختر کشور به مصاف خراسان جنوبی رفتند که در پایان با نتیجه ۳ بر صفر پیروز شدند و توانستند عنوان سومی این دوره از مسابقات را از آن خود کنند.

اعظم محمدی خواه و راضیه شفیعی کادر فنی تیم نوجوانان دختر را تشکیل می دهند و لیلا فضلی زاده سرپرستی این تیم را برعهده داشت.

 

1

2

3

4