سرمربی تیم بانوان استقلال ساری:در لیگ برتر نیز حضوری موفق خواهیم داشت

سرمربی تیم بانوان استقلال ساری گفت :ازتمام مسئولين خواهشمندم براى پيشرفت ورزش بانوان همكارى لازم را داشته باشند به گزارش مازند اسپرت؛نجمه مسلمی سرمربی تیم بانوان استقلال ساری بعد از پایان مسابقات انتخابی تیم ملی و صعود تیمش به لیگ برتر نوجوانان در گفتگویی با واحد روابط عمومی هیات فوتبال، در خصوص برگزاری این مسابقات […]

002333سرمربی تیم بانوان استقلال ساری گفت :ازتمام مسئولين خواهشمندم براى پيشرفت ورزش بانوان همكارى لازم را داشته باشند

به گزارش مازند اسپرت؛نجمه مسلمی سرمربی تیم بانوان استقلال ساری بعد از پایان مسابقات انتخابی تیم ملی و صعود تیمش به لیگ برتر نوجوانان در گفتگویی با واحد روابط عمومی هیات فوتبال، در خصوص برگزاری این مسابقات اظهار داشت :در این مسابقات پنج بازى انجام داده ايم و سه برد، يك تساوى و يك شكست کرده ایم و با اختلاف گل بالا و  درمجموع با ۱۰ امتياز به عنوان تيم دوم گروه به لیگ برتر صعود كرده ایم.

سرمربی تیم استقلال ساری در خصوص بالا بودن سطح بازی ها گفت و افزود : بازي ها كيفيت بالايي داشت چراكه هر استانى با بهترين هاى خودشان در این مسابقات شركت كرده بودند.

وی ادامه داد:اين مسابقات براى اولين بار دركشور برگزار شد که هدف از برگزاری این مسابقات، انتخابى تيم ملى زير ۱۷سال بود كه تا به اينجا از تيم استقلال سارى چهار بازيكن موفق به دعوت در اردوى چهارم مرداد ملى شدند.

مسلمی در خصوص این موضوع که آیا این تیم قصد ادامه فعالیت در لیگ برتر را نیز دارد، اظهار داشت :اگرخدابخواهد در لیگ برتر نیز حضوری موفق خواهیم داشت چون باشگاه قصد به ادامه حضور در مسابقات را دارد. ۱۹ شهريورليگ برتر نوجوانان به صورت تك مرحله اى آغاز ميشود که ميزبان اول استان گلستان است و ما دراولين مسابقه با تيم قزوين در اين استان بازى داريم.

این مربی جوان ضمن تقاضا از مسئولین جهت حمایت از فوتبال بانوان افزود :ازتمام مسئولين خواهشمندم براى پيشرفت ورزش بانوان همكارى لازم را داشته باشندو تمام مسئوليت را به گردن يك نفر نياندازند.

مسلمی در پایان ضمن تشکر از حامی باشگاه گفت :جادارد از اينجا از مدير عامل محترم باشگاه حاج آقا محمدى كيادهى تشكر كنم كه همواره حامى ورزش بانوان بودند وصددرصد حمايت ما دراين مسابقات از طرف ايشان بوده است.در آخر باتوجه به استعدادهاى زيادى كه در استان داريم از هيات استان خواهشمندم به مربيان جوان مثل اينجانب كه درگوشه و كنار استان مشغول آموزش پايه هستند توجه ويژه اى داشته باشند واز توانمندى اين عزيزان درپيشرفت فوتبال و فوتسال استان استفاده بيشترى شود.بياد داشته باشيم كه همين بازيكنان روزی آينده فوتبال شهر واستان و كشور خواهند شد.

 

 

2000

5353

6969

14141

PhotoGrid 1452921851414

photo 2016-07-19 22-42-21

photo 2016-07-19 22-42-28

photo 2016-07-19 23-12-40