ولایی: سطح تیم ایران بسیار بالاتر از حریفان است

  دریافت کننده تیم ملی والیبال جوانان ایران گفت: سطح تیم ایران بسیار بالا است و فکر می کنم از این پس هم بتوانیم تمام تیم ها را با قدرت و با نتیجه ۳ بر صفر شکست دهیم.   به گزارش مازنداسپرت اکبر ولایی پس از پیروزی ۳ بر صفر برابر کره جنوبی در پنجمین مسابقه تیم […]

 

خبرگزاری فارس: ولایی: سطح تیم ایران بسیار بالاتر از حریفان است

دریافت کننده تیم ملی والیبال جوانان ایران گفت: سطح تیم ایران بسیار بالا است و فکر می کنم از این پس هم بتوانیم تمام تیم ها را با قدرت و با نتیجه ۳ بر صفر شکست دهیم.

 

به گزارش مازنداسپرت اکبر ولایی پس از پیروزی ۳ بر صفر برابر کره جنوبی در پنجمین مسابقه تیم ایران در رقابت های قهرمانی جوانان آسیا اظهار داشت: بای خیلی خوبی بود که خوشبختانه پیروز هم شدیم. در جلسه آنالیز عنوان شد که باید سرویس های ریسکی زده شود که همین اتفاق هم افتاد و توپ های سالمی در اختیار پاسور کره جنوبی قرار نگرفت.

وی ادامه داد: با سرویس های خوبی که زدیم اجازه ندادیم که حریف کارهای ترکیبی خوبی را انجام دهد و این موضوع کار ما را راحت تر کرد. در دفاع روی تور هم امروز انسجام مناسبی داشتیم و اسپکرهای حریف هم نتوانستند چندان عملکرد خوبی داشته باشند.

دریافت کننده تیم ملی والیبال جوانان ایران خاطرنشان کرد: سطح تیم ایران بسیار بالا است و فکر می کنم از این پس هم بتوانیم تمام تیم ها را با قدرت و با نتیجه ۳ بر صفر شکست دهیم. بازی قزاقستان را ندیده ایم، اما قطعاً کادر فنی برنامه هایی هم برای این بازی دارد تا این حریف را هم با قدرت از پیش رو برداریم./فارس