عطار: به من تهمت تبانی زدند/ نیاز به ۲ پیروزی داریم

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)، تیم صالحین ورامین در حالی بازی خانگی عصر چهارشنبه خود را به خاتم اردکان واگذار کرد که برای صعود به مرحله پلی‌آف نیاز مبرمی به پیروزی در این بازی داشت. شاگردان مجتبی عطار برای رسیدن به جمع هشت تیم برتر باید در دو بازی عقب افتاده خود به پیروزی برسند. […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)، تیم صالحین ورامین در حالی بازی خانگی عصر چهارشنبه خود را به خاتم اردکان واگذار کرد که برای صعود به مرحله پلی‌آف نیاز مبرمی به پیروزی در این بازی داشت. شاگردان مجتبی عطار برای رسیدن به جمع هشت تیم برتر باید در دو بازی عقب افتاده خود به پیروزی برسند.

مجتبی عطار در این مورد اظهار داشت: توجیهی برای این شکست ندارم و فقط می‌توانم بگویم بازیکنان ما خسته بودند. ما در ۱۰ روز گذشته سه بازی برگزار کرده بودیم که دو دیدار به ست پنجم رفته بود.

وی ادامه  داد: بازیکنان ما در بازی چهارشنبه در حد صفر بودند و تعویض‌های مکرر ما نیز جواب نداد. خودم هم از بازی تیمم تعجب کردم. من حتی تماس‌هایی داشتم که به من گفتند این باخت، حاصل تبانی بوده است، ولی من بهتر از هر شخص دیگری می‌دانم که چقدر به این پیروزی نیاز داشتیم.

لیبروی پیشین تیم ملی گفت: ما دو بازی عقب افتاده در هفته جاری خواهیم داشت که یا هر دو را می‌بریم و به پلی آف صعود می‌کنیم و یا اینکه فصل جاری برای ما تمام شده است. من با بازیکنانم صحبت کرده‌ام و حتی تمرین روز پنجشنبه را هم اجباری نکردم تا آنها استراحت کنند. امیدوارم دو بازی باقیمانده را با پیروزی پشت سر بگذاریم/تسنیم