تقییون: تراکتورسازی و ماشین‌سازی مکان میزبانی خود را اعلام نکردند

مدیر روابط عمومی هیأت فوتبال آذربایجان شرقی، گفت: باشگاه تراکتورسازی و ماشین‌سازی هنوز مکان میزبانی خود را برای فصل جدید مشخص نکردند. به گزارش مازند اسپرت،محمدرضا تقیون در مورد اینکه گفته می‌شود قرار است تراکتورسازی با توجه به آماده نبودن ورزشگاه‌های یادگار امام تبریز در هفته‌های ابتدایی لیگ در ورزشگاه بنیان دیزل به میدان برود،‌گفت: هنوز […]

خبرگزاری فارس: تقییون: تراکتورسازی و ماشین‌سازی مکان میزبانی خود را اعلام نکردند

مدیر روابط عمومی هیأت فوتبال آذربایجان شرقی، گفت: باشگاه تراکتورسازی و ماشین‌سازی هنوز مکان میزبانی خود را برای فصل جدید مشخص نکردند.

به گزارش مازند اسپرت،محمدرضا تقیون در مورد اینکه گفته می‌شود قرار است تراکتورسازی با توجه به آماده نبودن ورزشگاه‌های یادگار امام تبریز در هفته‌های ابتدایی لیگ در ورزشگاه بنیان دیزل به میدان برود،‌گفت: هنوز هیچ نامه و درخواستی به ما ارائه نشده است. منتظر هستیم تراکتورسازی و ماشین‌سازی زمین خود را به طور کتبی به ما اعلام کنند تا ما این مسئله را به اطلاع سازمان لیگ برسانیم.

وی در مورد اینکه آیا ورزشگاه تختی تبریز مورد تائید قرار دارد، خاطرنشان کرد: طی آخرین خبری که از مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گرفتم اعلام شده سکوهای ورزشگاه تختی ایراد دارد و قرار است باشگاه ماشین سازی و شهرداری نسبت به مرمت آن اقدام کنند. تا شرایط بازی به وجود بیاید.

روابط عمومی هیأت فوتبال آذربایجان شرقی در مورد اینکه آیا زمان آماده‌سازی ورزشگاه یادگار امام مشخص شده است، عنوان کرد: در این مورد مسئولان مربوطه باید پاسخگو باشند و بنده اطلاعی ندارم.