شیعی: در هیات رییسه فدراسیون چنددستگی وجود ندارد

شیعی: در هیات رییسه فدراسیون چنددستگی وجود ندارد عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال با رد چنددستگی در فدراسیون فوتبال گفت: هیچ کسی نمی‌تواند سلیقه‌ای کار کند و همه باید به اساسنامه فدراسیون فوتبال پایبند باشند. به گزارش مازند اسپرت محمود شیعی پس از پایان دیدار تدارکاتی پیکان و تراکتورسازی در پاسخ به این سوال که […]

شیعی: در هیات رییسه فدراسیون چنددستگی وجود ندارد

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال با رد چنددستگی در فدراسیون فوتبال گفت: هیچ کسی نمی‌تواند سلیقه‌ای کار کند و همه باید به اساسنامه فدراسیون فوتبال پایبند باشند.

به گزارش مازند اسپرت محمود شیعی پس از پایان دیدار تدارکاتی پیکان و تراکتورسازی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود در هیات رییسه فدراسیون فوتبال چند دستگی وجود دارد گفت: در هیات رییسه چنددستگی وجود ندارد و همه همدل هستند تا کارها را پیش ببرند. من این موضوع را تکذیب می‌کنم.

وی درباره اینکه آیا هیات رییسه اعضای جدیدی خواهد داشت و اینکه کمیته‌های فدراسیون فوتبال دستخوش تغییر خواهد بود گفت:‌ ما کمیته ها را تک به تک بررسی می کنیم و افراد براساس قابلیت‌هایشان انتخاب می شوند، البته ما به دنبال تغییرات در فدراسیون نیستیم. اگر ببینیم فردی در طول مدت زمان گذشته در سمت خودش به درستی کار کرده او را در سمتش ابقا می‌کنیم. قابلیت‌ها حرف نخست را می‌زنند.  

مدیرعامل باشگاه پیکان درباره اینکه چه زمانی قرار است دبیرکل و نایب رییس دوم تعیین شوند اظهار کرد: من چند روزی در تهران نبودم و خبر خاصی در این‌باره ندارم اما معتقدم نمی‌توان در این موارد سلیقه‌ای کار کرد. همه باید تابع مقررات باشند. هیات رییسه هم نمی‌تواند سلیقه‌ای کار کند. اساسنامه برای هر چیزی تعریفی دارد. اصلا تا به حال بحث ابقای اسدی در سمت دبیرکلی مطرح نشده که ما بخواهیم درباره آن بحث و تبادل نظر کنیم. این صحبتی است که رسانه‌ها مطرح کردند و زمانی که لازم باشد در این‌باره اظهارنظر می‌کنیم.

شیعی درباره وضعیت این تیم نیز گفت: به نظرم شاهد بازی خوبی بودیم. پس از اینکه نتوانستیم آندرانیک تیموریان را جذب کنیم بازیکنان دیگر را جایگزین کردیم که امروز به خوبی به میدان رفتند. هنوز تیم‌مان به آمادگی صددرصد نرسیده و بازی به بازی بهتر خواهند شد.

وی در پایان درباره جایگاه پیکان در پایان نیم فصل نخست گفت: پیش‌بینی کردن فوتبال بسیار سخت است اما ما امیدوار هستیم که جزو تیم‌های بالانشین باشیم./ایسنا