باپابان نظرسنجی مازند اسپرت؛هیات ورزش های رزمی برترین هیات سال ۹۴ استان مازندران شد + گرافیک

با انتخاب کاربران سایت مازند اسپرت ، هیات ورزش های رزمی برترین هیات سال ۹۴ استان مازندران شد.   به گزارش مازند اسپرت ؛ با مشارکت کاربران عزیز پایگاه خبری تحلیلی مازند اسپرت ، برترین و فعال ترین هیات ورزشی استان مازندران در سال ۱۳۹۴ انتخاب شد . بر این اساس در رقابتی جالب و […]

000000با انتخاب کاربران سایت مازند اسپرت ، هیات ورزش های رزمی برترین هیات سال ۹۴ استان مازندران شد.

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ با مشارکت کاربران عزیز پایگاه خبری تحلیلی مازند اسپرت ، برترین و فعال ترین هیات ورزشی استان مازندران در سال ۱۳۹۴ انتخاب شد . بر این اساس در رقابتی جالب و تنگاتنگ بالاخره ” هیات ورزش های رزمی استان مازندران ” به عنوان برترین و فعال ترین هیات ورزشی در سال ۹۴ انتخاب شد .

در این نظر سنجی هیات های تکواندو وهیات اسکیت استان مازندران دو تا از هيات هاي فعال و خوب استان به ترتیب با ۲۰ و ۱۵ درصد آرا در جایگاه دوم و سوم ایستادند .

هیات تیراندازی با کمان استان مازندران علی رغم شایستگی با ۱۰ درصد در جایگاه چهارمی قرار گرفت و همچنین هیات گلف استان مازندران با توجه به نوپا بودن با استقبال خوب علاقمندان به اين رشته، در رتبه پنجم حضور پیدا کرد .

هیات فوتبال استان مازندران علی رغم علاقه زیاد مردم مازندران به اين رشته ورزشي ، بیش از ۴ درصد رای نیاورد و در جایگاه ششم این نظر سنجی قرار گرفت .

همچنین هیات های دیگری نیز در این نظر سنجی حضور پيدا كردند که درصد آرای آنها به بیش از ۲ درصد نرسید که در این بین نام کشتی ، رشته پرطرفدار نیز دیده می شد. هیات کشتی استان مازندران علی رغم توجه زیاد مردم مازندران به این رشته محبوب ورزشی بیش از ۲ درصد رای نیاورد .

هیات دوچرخه سواری ، اسکواش ، هیات ناشنوایان ، شطرنج ، کاراته ، بدمینتون و هیات ورزش های همگانی هر کدام ۲ درصد از آرا را به خود اختصاص دادند .

گفتنيست ؛ هيات هاي جودو ، تنيس ، وزنه برداري ، كبدي ، شنا و نجات غريق و هيات سه گانه استان مازندران نيز در اين نظر سنجي شركت كرده بودند و تعدادي اندكي راي آوردند .

گروه خبری مازند اسپرت ضمن تشکر از تمامی هیات ها بابت همکاری و مشارکت در این طرح ، از تمامی کاربرانی که در این نظرسنجی این پایگاه خبری را همراهی کردند کمال تشکر را دارد .

777777