تعیین تکلیف عقیلی و نویدکیا تا دو روز آینده/ برزیلی سپاهان نیامده رفت!

تعیین تکلیف عقیلی و نویدکیا تا دو روز آینده/ برزیلی سپاهان نیامده رفت! سرپرست تیم فوتبال سپاهان از تعیین تکلیف محرم نویدکیا و هادی عقیلی تا دو روز آینده خبر داد. مهدی اخوان در گفت‌وگو با مازند اسپرت، درباره تغییر در برنامه تیم فوتبال سپاهان تا آغاز لیگ برتر اظهار کرد: امروز (جمعه)‌استراحت می‌کنیم و فردا […]

تعیین تکلیف عقیلی و نویدکیا تا دو روز آینده/ برزیلی سپاهان نیامده رفت!

سرپرست تیم فوتبال سپاهان از تعیین تکلیف محرم نویدکیا و هادی عقیلی تا دو روز آینده خبر داد.

اخوان

مهدی اخوان در گفت‌وگو با مازند اسپرت، درباره تغییر در برنامه تیم فوتبال سپاهان تا آغاز لیگ برتر اظهار کرد: امروز (جمعه)‌استراحت می‌کنیم و فردا صبح و بعد از ظهر تمرین خواهیم  کرد. پیش از این قرار بود قبل از اردوی بابل در تست پزشکی سازمان لیگ شرکت کنیم اما هفته‌ آینده و بعد از اردوی بابل به تهران می آییم و در تست فدراسیون شرکت می‌کنیم.

او اضافه‌ کرد: با توجه به این که تیم نفت آبادان پیش از ما برای حضور در تست پزشکی فدراسیون اقدام کرده است، نمی توانستیم در این هفته‌ به تهران بیاییم و این کار را به هفته‌ دیگر موکول کردیم.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان در واکنش به این که بالاخره چه زمانی وضعیت محرم نویدکیا و هادی عقیلی با سپاهان مشخص می‌شود، به صحبت پرداخت و گفت: فردا یا پس فردا به طور ۱۰۰ درصد وضعیت این بازیکنان مشخص می‌شود و ان‌شاء‌الله در تیم‌مان می‌مانند. مدیران باشگاه نمی‌خواهند تا چیزی قطعی نشده است، خبری در این زمینه اعلام شود.

اخوان با بیان این که تمدید قرارداد شجاع خلیل زاده در دستور کار قرار دارد نیز افزود: روز گذشته جواب نامه‌ای را به فدراسیون فوتبال دادیم که پرسپولیسی‌ها پیش از ما به فدراسیون نامه زده بودند. امور حقوقی باشگاه، وضعیت قراردادی خلیل زاده را دنبال می‌کند.

سرپرست سپاهان درباره عدم توافق با سدینیو، بازیکن برزیلی نیز اظهار کرد: او انتظارهایی داشت که ما نمی توانستیم آنها را پرداخت کنیم. گویا وی برای ثبت قرارداد با یک تیم عربستانی به این کشور رفته است./ایسنا