بعید می‌دانم درباره سنگین وزن تجدیدنظر شود رضایی: خادم به مجلس نرفته/ هادی هنوز به اردو نیامده است

بعید می‌دانم درباره سنگین وزن تجدیدنظر شود رضایی: خادم به مجلس نرفته/ هادی هنوز به اردو نیامده است مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد با تاکید بر اینکه در نتیجه سنگین‌وزن تجدید نظر نمی‌شود اظهار کرد رییس فدراسیون کشتی هنوز در مجلس حضور پیدا نکرده و پرویز هادی نیز به اردوی آماده‌سازی نرفته است. علیرضا رضایی […]

بعید می‌دانم درباره سنگین وزن تجدیدنظر شود رضایی: خادم به مجلس نرفته/ هادی هنوز به اردو نیامده است

مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد با تاکید بر اینکه در نتیجه سنگین‌وزن تجدید نظر نمی‌شود اظهار کرد رییس فدراسیون کشتی هنوز در مجلس حضور پیدا نکرده و پرویز هادی نیز به اردوی آماده‌سازی نرفته است.

عليرضا رضايي

علیرضا رضایی در گفت‌وگو با مازند اسپرت در مورد برخی صحبت‌های مطرح شده مبنی بر این‌که رسول خادم، رییس فدراسیون کشتی برای توضیح در خصوص انتخابی وزن ۱۲۵ کیلوگرم کشتی آزاد به مجلس شورای اسلامی رفته است تا به نمایندگان  استان آذربایجان شرقی توضیحاتی را ارائه دهد، به صحبت پرداخت و اظهار کرد: خادم به مجلس نرفته و فقط صحبت‌هایی به صورت تلفنی با او انجام شده است. این بحث کاملا فنی است. ما نیز بدون توجه به نام افراد و فقط بر اساس مسائل فنی و عملکرد پرویز هادی و کمیل قاسمی طی چند ماه گذشته، تصمیم گرفتیم رقابت انتخابی برگزار کنیم.

مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد در ادامه افزود: به‌ هر حال به دلیل حساسیت بالای مسابقه، متاسفانه شاهد برخی حواشی ناخوشایند پس از پایان مبارزات بودیم اما در ادامه، خوشبختانه موضوع به خوبی مدیریت شد و در حال‌ حاضر نیز  مشکل خاصی وجود ندارد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا ممکن است شورای فنی کشتی آزاد در این باره تجدید نظر  کند نیز اضافه‌ کرد: بعید می دانم که این موضوع  اتفاق بیفتد. به‌ هر حال تصمیم نهایی اعضای شورای فنی این بود که کمیل قاسمی و پرویز هادی با هم سرشاخ شوند تا فرد پیروز، در نهایت به  المپیک برود که این کار نیز به درستی انجام شد و  قاسمی با کسب دو پیروزی موفق شد به عنوان نماینده ایران در  المپیک انتخاب شود.

رضایی درباره انتقادات پرویز هادی مبنی بر اینکه به او اعلام شده بود ملاک نهایی برای انتخاب سنگین وزن ایران در  المپیک  نتایج تورنمنت ارمنستان است نیز گفت:  شورای فنی پیش از حضور این کشتی‌گیران در تورنمنت ارمنستان اعلام کرد نحوه عملکرد آنها در تورنمنت ارمنستان به دقت مورد بررسی قرار می‌گیرد. پس از حضور این دو کشتی‌گیر در این تورنمنت، شورای فنی تشکیل جلسه داد. نه تنها مسابقات ارمنستان بلکه مسابقات این دو کشتی‌گیر در ماه‌های  گذشته نیز مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت به این جمع بندی رسیدیم که هیچ کدام برتر از یکدیگر نیستند و لازم است به صورت رو در رو با هم رقابت کنند. البته در جلسه شورای فنی نظرات مخالف و موافق وجود داشت اما در نهایت با مشورت اعضا، تصمیم نهایی مبنی بر برگزاری رقابت‌های انتخابی اتخاذ شد.

سخنگوی فدراسیون کشتی در ادامه گفت‌وگو با ایسنا، درباره این که  چرا با وجود این‌که اعلام شده مسابقه انتخابی پانزده روز پس از جلسه شورای فنی برگزار می‌شود اما  این مدت به پنج روز کاهش یافته است نیز اظهار کرد: در ابتدا قرار بود پانزده روز پس از جلسه شورای فنی، رقابت انتخابی برگزار شود اما به این علت که ما فرصت اندکی تا المپیک داریم و این اقدام می‌توانست باعث تداخل در برگزاری اردوهای تیم ‌ملی شود و کشتی‌گیر پیروز فرصت زیادی را برای آماده سازی را از دست بدهد، در نهایت  تصمیم شورای فنی بر این شد که مسابقه انتخابی پنج روز پس از جلسه شورای فنی برگزار شود. ساعت هم از همان ابتدا تا جایی که من اطلاع دارم، یازده صبح بوده و قصدی برای برگزاری مبارزه در بعد از ظهر در میان نبوده است.