انوشیروانی : عملکرد چند وزنه‌بردار در رکوردگیری راضی کننده نبود

انوشیروانی : عملکرد چند وزنه‌بردار در رکوردگیری راضی کننده نبود سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری ایران اظهار کرد عملکرد یکی، دو وزنه‌بردار در رکوردگیری راضی کنننده نبوده است. سجاد انوشیروانی درمازند اسپرت درباره اردوی تیم ملی در گیلان و  انجام رکوردگیری بیان کرد: 26 روز سخت را پشت سر گذاشتیم. سالن تمرین و تهویه آن خوب نبود و […]

انوشیروانی : عملکرد چند وزنه‌بردار در رکوردگیری راضی کننده نبود

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری ایران اظهار کرد عملکرد یکی، دو وزنه‌بردار در رکوردگیری راضی کنننده نبوده است.

سجاد انوشیروانی

سجاد انوشیروانی درمازند اسپرت درباره اردوی تیم ملی در گیلان و  انجام رکوردگیری بیان کرد: 26 روز سخت را پشت سر گذاشتیم. سالن تمرین و تهویه آن خوب نبود و ملی پوشان شرایط سختی داشتند. البته هوای شمال، همین است.

 او ادامه داد: در رکوردگیری نیز وزن‌هایی که گرفتیم، سنگین بود. کار را با وزنه های سنگین شروع کردیم؛ حتی برای برخی، وزنه هایی گرفتیم که در تمرین آخر زده بودند. در واقع  می‌خواستیم ملی پوشان را محک بزنیم که وضعیت آنها برای رقابت در سطح بالای المپیک به چه صورت است.

انوشیروانی هم چنین گفت: عملکرد یکی، دو نفر زیاد راضی کنند نبود و باب میل ما کار نکردند اما بقیه ملی پوشان خوب بودند. ان‌شاءالله در ادامه راه، خدا کمک کند. در تهران بدن‌های وزنه برداران بهتر از این می شود. روی آنها کار می کنیم تا تمرکزشان بهتر شود.

او در مورد رکورد شکنی سهراب مرادی نیز تصریح کرد: خیلی خوشحالم سهراب مرادی رکورد جابجا کرد. البته به نظرم در یک ضرب تمرکزش پایین بود و می توانست بهتر از این باشد. البته مرادی مسافرت سنگینی داشت و خستگی سفر کلمبیا تازه بعد از دو هفته از بدنش خارج شده است. به مرور زمان، برای المپیک بهتر هم خواهد شد.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به این پرسش که چرا بهداد سلیمی در رکورد گیری وزنه نزد نیز گفت: سلیمی پشت صحنه تمرین خودش را داشت اما صلاح دیدم وزنه نزند. او تمریناتش را نسبت به بقیه ملی پوشان کمی دیرتر آغاز کرد. از این رو برنامه ما این است نزدیک المپیک به وزنه های سنگین برسد. البته در تمرین، وزنه های خوبی می زند اما می خواهیم با کمک خدا در زمان مورد نظر به وزنه های خوبی برسد.

 انوشیروانی با بیان اینکه مصدومیت علی هاشمی جدی نیست هم در پایان اظهار کرد: این اتفاقات در وزنه برداری طبیعی است. البته هاشمی امروز با استرس زیادی کار کرد. او وزنه بردار شش‌دانگی است و در تمرینات وزنه های بالاتر از این زده بود. در رکوردگیری برای زدن هر وزنه‌ای بلند می شد، سرش گیج می رفت و وضعیتش عادی نبود. امید بر این است تیم خوبی در المپیک داشته باشیم و برای رسیدن به این هدف نیز تمام تلاش‌مان را به کار می‌گیریم.