در دومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان/اسماعیل پهلوان : هفته جوان فرصتی برای توجه به نیاز های جوانان است + تصاویر

اسماعیل پهلوان گفت: فرهنگ و سبک زندگی شهدا  در بين جوانان ما بيشتر از ساير اقشار جامعه جاری است. به گزارش مازند اسپرت؛اسماعیل پهلوان در دومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان محمودآباد در فرمانداری  ضمن تبریک ایام  ولادت با سعادت حضرت علی اکبر (ع) که به عنوان روز جوان و هفته جوان نامگذاری شده […]

525اسماعیل پهلوان گفت: فرهنگ و سبک زندگی شهدا  در بين جوانان ما بيشتر از ساير اقشار جامعه جاری است.

به گزارش مازند اسپرت؛اسماعیل پهلوان در دومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان محمودآباد در فرمانداری  ضمن تبریک ایام  ولادت با سعادت حضرت علی اکبر (ع) که به عنوان روز جوان و هفته جوان نامگذاری شده است ، تلاش برای قشر پویا و پرنشاط جوان را در عین سخت بودن و دارای ظرافت های ویژه بودن ، تلاشی دل چسب و مقدس دانست.

این مسئول تصریح کرد: با توجه به جمعیت   بالای قشر جوان ، ضرورت توجه وبرنامه ریزی بیشتر ، ساماندهی ومشارکت کلیه دستگاهها را در امر جوانان طلبیده واین هفته بهانه ای است جهت توجه ویژه ورسیدگی به مسائل جوانان ، که در تمام طول سال به منظور خود باوری و استفاده ازنیروی جوانی در جهت پیشرفت  و تعالی کشور و نظام ،بطور جد برنامه ریزی انجام گیرد.

وی خاطرنشان کرد: مناسبت هفته جوان بسیار فرخنده است و انصافا همه ساله شاهد اجرای برنامه های متنوع و خوبی در این هفته هستیم اما اعتقاد داریم که پرداختن به مسأله جوانان نباید به این هفته محدود شود و تمام روزهای سال برای ما روز جوانان و توجه به نیازهای جوانان باشد.

پهلوان خاطر نشان کرد: ما در اقشار مختلف شهرستان جوانان نخبه ای داریم که در انجام امورات و وظایف خود واقعا موفق  و نمونه هستند از جمله کارآفرینان ،ورزشکاران ،هنرمندان ،خبرنگاران ،دانش آموزان ودانشجویان ،پزشکان موفق و غیرو که ضمن معرفی این نفرات توسط دستگاهها،ادارات و نهادهای مرتبط به دبیر خانه این ستاد، ان شالله که بتوانیم به مناسبت هفته جوان و با برنامه ریزی هایی  که توسط کمیته هایی متشکل از جوانان در این حوزه در فرمانداری   تشکیل شده  یک جشن باشکوه در سطح شهرستان  داشته باشیم.

وی  در پایان به رشادتها و جان فشانیهای شهدای مدافع حرم اشاره داشته و ضمن تبریک و تسلیت این قهرمانان واقعی ابراز داشت: شهدای مدافع حرم به عينه پاسخ دندان شكنی به ياوه گويیهای دشمن دادند و ثابت كردند فرهنگ و سبك زندگي شهدا در بين جوانان ما بيشتر از ساير اقشار جامعه جاری است.

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10