برای پیشکسوت ورزش مازندران دعا کنید/اسفندیار بالویی دچار سکته مغزی شد !

یکی از پیشکسوتان فوتبال مازندران دچار سکته مغزی شد .   به گزارش مازند اسپرت؛متأسفانه با خبر شدیم استاد اسفندیار بالویی مدرس فدراسیون فوتبال کشورمان و سرمربی اسبق تیم های مازندرانی در قهرمانی کشور و تیم شهرداری ساری در لیگ یک فوتبال ایران و رئیس سابق هیئت فوتبال ساری و مسئول سابق امور آموزش هیأت […]

balooeiiیکی از پیشکسوتان فوتبال مازندران دچار سکته مغزی شد .

 

به گزارش مازند اسپرت؛متأسفانه با خبر شدیم استاد اسفندیار بالویی مدرس فدراسیون فوتبال کشورمان و سرمربی اسبق تیم های مازندرانی در قهرمانی کشور و تیم شهرداری ساری در لیگ یک فوتبال ایران و رئیس سابق هیئت فوتبال ساری و مسئول سابق امور آموزش هیأت فوتبال مازندران به علت سکته مغزی در بیمارستان شفای شهرستان ساری بستری شده است .

در ساعات ابتدایی بستری شدن این پیشکسوت ورزشی ، بنابر اظهارات پزشکان ضریب هوشی وی ۶ بوده که با ریکاوری های انجام گرفته و اقدامات درمانی هم اکنون وضعیت وی کمی بهبود یافته و گفتار درمانی برای درمان وضعیت فعلی وی تجویز شده است .

از همه مردم عزیز و شریف کشورمان خصوصاً مازندرانی ها و جامعه ورزشی و فوتبالدوستان انتظار داریم برای سلامتی این بزرگ مرد ادب و اخلاق در ورزش مازندران و ساری دعا کنند.