چالوس قهرمان مسابقات کشتی فرنگی خردسالان مازندران شد

رئیس هیأت کشتی چالوس گفت: تیم کشتی فرنگی چالوس با ۷۴ امتیاز قهرمان مسابقات کشتی فرنگی خردسالان مازندران شد. به گزارش مازند اسپرت؛ نخستین دوره مسابقات کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی مازندران برای انتخابی مسابقات کشوری با حضور ۴۰۰ کشتی‌گیر از امروز در سالن شهدای چالوس آغاز شد. مسؤول برگزاری این دوره از مسابقات گفت: این […]

3رئیس هیأت کشتی چالوس گفت: تیم کشتی فرنگی چالوس با ۷۴ امتیاز قهرمان مسابقات کشتی فرنگی خردسالان مازندران شد.

به گزارش مازند اسپرت؛ نخستین دوره مسابقات کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی مازندران برای انتخابی مسابقات کشوری با حضور ۴۰۰ کشتی‌گیر از امروز در سالن شهدای چالوس آغاز شد.

مسؤول برگزاری این دوره از مسابقات گفت: این مسابقات در رشته فرنگی و رده سنی خردسالان امروز برگزار شد و در رشته آزاد فردا و پس‌فردا ادامه دارد.

سید‌ بهرام موسوی افزود: این مسابقات در رده سنی نونهالان و در رشته‌های فرنگی و آزاد هفته آینده از ۲۱ اردیبهشت به‌ مدت سه روز در چالوس برگزار می‌شود.

این مسؤول ادامه داد: کمیته استعدادیابی هیأت کشتی استان مازندران نیز در این دوره از مسابقات حضور دارند تا بهترین‌ها را انتخاب کنند.

موسوی با بیان اینکه تمام شهرستان‌های استان مازندران در این دوره از مسابقات حضور دارند، اظهار کرد: در نخستین دوره مسابقات کشتی فرنگی خردسالان مازندران که در سالن شهدای چالوس برگزار شد، پس از چالوس تیم‌های ساری با ۶۹ امتیاز و آمل با ۶۴ امتیاز دوم و سوم شدند.

رئیس هیأت کشتی چالوس ادامه داد: در وزن ۳۰ کیلوگرم ابوالفضل چراغیان از نوشهر و علی‌اکبر فیروز‌پور از گتاب اول و دوم و سید محمدجواد جعفری از بابل و میثم حسین‌زاده از سوادکوه شمالی به طور مشترک به‌مقام سوم رسیدند.

وی افزود: در وزن ۳۲ کیلو گرم علی‌اصغر سام‌دلیری از چالوس به مقام نخست، پوریا فلاح از نور دوم و هادی پالوج از نوشهر و سید‌محمدرضا هاشمی از ساری به طور مشترک سوم شدند.

موسوی افزود: در وزن ۳۵ کیلوگرم نیما خواجوند از نوشهر مقام نخست، امیرحسین کرامتی از رستم‌کلا دوم و سید‌مصطفی رضایی از چالوس  و محمدرضا عباسپور از آمل به طور مشترک به‌مقام سوم دست یافتند.

مسؤول برگزاری مسابقات خاطر‌نشان کرد: در وزن ۳۸ کیلوگرم علی‌محمد حداد از نوشهر مقام نخست، محمد‌حسین عباسی از آمل دوم و آرش نوری از بابل و رحمان علی‌پور از چالوس به طور مشترک سوم شدند.

وی با اشاره به اینکه در وزن ۴۲ کیلوگرم رضا یوسف‌نیا از بابل مقام نخست و علی نوبخت از قائم‌شهر به‌مقام دوم رسیدند، افزود: محمدرضا احمد بزرگی از نشتارود و سجاد نصیری از گتاب نیز به‌صورت مشترک مقام سوم را از آن خود کردند.

رئیس هیأت کشتی چالوس با اعلام اینکه در وزن ۴۷ کیلوگرم امیرحسین کوچکی از سوادکوه شمالی مقام نخست را کسب کرد، گفت: در این وزن محمدجواد صالحی از ساری مقام دوم و مهدی قاسم‌خانی از نشتارود و مهیار اکبرپور از امیرکلا به طور مشترک مقام سوم را به‌خود اختصاص دادند.

وی تصریح کرد: در وزن ۵۳ کیلوگرم محمدمهدی معجری از چالوس مقام نخست، علی جانبراری از بابل دوم و دانیال شکری از قائم‌شهر و نیما قلی‌زاده از آمل به طور مشترک سوم شدند.

موسوی با اشاره به اینکه در وزن ۵۹ کیلوگرم میلاد رنجبر از چالوس به مقام قهرمانی دست یافت، خاطر‌نشان کرد: سید‌ابوالفضل میرزاده از گتاب دوم، محمد جوان از رستم‌کلا و ابوالفضل محسن‌پور از بابل نیز به طور مشترک مقام سومی را به‌دست آوردند.

این مسؤول اضافه کرد: در وزن ۶۶ کیلوگرم رضا قاسم‌زاده از قائم‌شهر اول، رضا یوسفی از تنکابن دوم و سید‌حسین حسینی از نوشهر و سعید قنبری از آمل به طور مشترک سوم شدند.

وی با بیان اینکه در وزن ۷۳ کیلوگرم آرشام ملکی از چالوس به مقام نخست دست یافت، اظهار کرد: مهدی بزرگ‌پور از بابل نیز به‌مقام دوم، آرین ابراهیمی از نور و اشکان فرزان از آمل نیز به طور مشترک به‌مقام سوم رسیدند.

موسوی در پایان گفت: در وزن ۸۵ کیلوگرم امیررضا صادقی از ساری مقام نخست، علیرضا درزی از قائم‌شهر دوم و محمد مسیحا از آمل و امیرحسین سلطانی از چالوس به طور مشترک سوم شدند.

 مسابقات کشتی خردسالان مازندران در رشته آزاد فردا و پس فردا ادامه دارد.