حضور تیم شهدای ساری در مسابقات بین المللی جام فجر

تیم شهدای ساری در مسابقات بین المللی جام فجر حضور خواهد داشت.   به گزارش مازند اسپرت ؛ اين دوره از رقابت‌ها از روز شنبه (۱۸ ارديبهشت‌ماه) به مدت ۲ روز با حضور ورزشكاراني از كشورهاي ايران، ارمنستان، ، برزيل، هند، عراق، ليبي، روسيه، آذربايجان، سنگال، تركيه و افغانستان به ميزباني خانه تكواندو و در تهران […]

14222تیم شهدای ساری در مسابقات بین المللی جام فجر حضور خواهد داشت.

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ اين دوره از رقابت‌ها از روز شنبه (۱۸ ارديبهشت‌ماه) به مدت ۲ روز با حضور ورزشكاراني از كشورهاي ايران، ارمنستان، ، برزيل، هند، عراق، ليبي، روسيه، آذربايجان، سنگال، تركيه و افغانستان به ميزباني خانه تكواندو و در تهران پيگيري مي‌شود.

رقابت‌هاي بيست و هفتمين دوره مسابقات جام فجر در گروه مردان و در ۴ وزن المپيكي ۵۸-، ۶۸-، ۸۰- و ۸۰+ كيلوگرم برگزار خواهد شد. تیم شهدای ساری منتخب استان مازندران با ترکیب هادی تیران (۵۸- کیلوگرم)، سید حسین احسانی(۶۸- کیلوگرم)، امیر حسین ساسان(۸۰- کیلوگرم) و فرشاد قیاسی (۸۰+کیلوگرم) در این پیکارها شرکت میکنند که هدایت تیم را فیض اله نفجم به عنوان سرمربی و محمد زمانی و مهران فلاح سرپرستی تیم را به عهده دارند. اين دوره از پيكارها G1 است و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتيب ۱۰، ۶ و ۳٫۶ امتياز در رنكينگ المپيك تعلق مي‌گيرد. گفتنی است تیم مازندران در بیست و سومین دوره جام فجر با عنوان تیم وحدت با سرمربیگری فیض اله نفجم به عنوان قهرمانی آن دوره دست پیدا کرد.