دربی مازنی ها در هفته پنجم لیگ دسته دوم فوتسال کشور برنده نداشت/یک پله سقوط فدای نباختن در دربی + جدول

هفته پنجم لیگ دسته دوم با تساوی مازندرانی ها در دربی به پایان رسید.   به گزارش مازند اسپرت، هفته پنجم لیگ دسته دوم یادبود مرحوم حسن حسین زاده با برگزاری سه دیدار در گروه یک این رقابت ها پیگیری شد که در این هفته دو نماینده استان مازندران در داربی مازندرانی این هفته به مصاف هم […]

futsal6هفته پنجم لیگ دسته دوم با تساوی مازندرانی ها در دربی به پایان رسید.

 

به گزارش مازند اسپرت، هفته پنجم لیگ دسته دوم یادبود مرحوم حسن حسین زاده با برگزاری سه دیدار در گروه یک این رقابت ها پیگیری شد که در این هفته دو نماینده استان مازندران در داربی مازندرانی این هفته به مصاف هم رفتند و در پایان به تساوی دست یافتند.

در این دیدار که به میزبانی شهروند نوین سورک برگزار شد ، دو تیم با تساوی پرگل سه سه بازی را به پایان رساندند .

دو تیم با تساوی در این دیدار صدر جدول را تقدیم تیم مقاومت شهرداری مشهد کردند و خودشان در جایگاه های دوم و سومی قرار گرفتند و هر کدام یک پله سقوط کردند .

شهروند نوین سورک ۳ – ۳ میلان ساری
 
شهروند سورک در زمین خودش میزبان تیم میلان ساری بود؛ دیداری حساس برای دو تیم اول و دوم جدول که برتری هر کدام می توانست آن تیم را به تنهایی در صدر نگه دارد با نهایت حساسیت و احتیاط از جانب هر دو تیم به جریان افتاد و در موقعیت های کم اما خطر ناکی که برای هر دو تیم اتفاق می افتاد سورک به گل رسید تا نیمه نخست را با برتری یک بر صفر به اتمام برساند. اما در نیمه دوم میلانی ها با حملات گسترده توانستند سه به دو پیش بیفتند و تا دقایق پایانی نیز جلو باشند اما تلاش سورک بازی را به تساوی کشاند تا نتیجه سه سه برای این بازی ثبت شود.

 

جدول گروه یک لیگ دسته دوم در پایان هفته پنجم:

لیگ دسته دوم گروه یک

رده تیم ها بازی برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل امتیاز
۱ مقاومت شهرداری مشهد ۴ ۳ ۱ ۰ ۱۲ ۷ ۵ ۱۰
۲ میلان ساری ۴ ۲ ۲ ۰ ۱۶ ۱۱ ۵ ۸
۳ شهروند نوین سورک ۵ ۲ ۲ ۱ ۱۳ ۹ ۴ ۸
۴ فرخی باقر شهر ۴ ۱ ۱ ۲ ۱۰ ۱۱ ۴
۵ پیمان شاهرود ۴ ۱ ۱ ۲ ۹ ۱۳ ۴
۶ نوین کشاورز فریمان ۵ ۱ ۱ ۳ ۱۳ ۱۸ ۴
۷ شهدای جلین گرگان ۴ ۰ ۲ ۲ ۱۶ ۲۰ ۲