سید آب پاکی را روی دستان هواداران نساجی ریخت / موسوی : بدلیل عمل جراحی معده و تحت درمان بودن ، شرایط حضور در فصل بعد در تیم بزرگ و مردمی نساجی را ندارم

به گزارش مازند اسپرت ؛ چندی قبل مهندس مهدی پرهام مالک باشگاه نساجی در گفتگویی با سایت رسمی این باشگاه اعلام کرده بود که خواهان ادامه همکاری با سیدکوروش موسوی برای فصل آینده بوده و قصد مذاکره با هیچ مربی دیگری را نیز ندارد . اما حالا پس گذشت چند روز مصاحبه ای از کوروش […]

به گزارش مازند اسپرت ؛ چندی قبل مهندس مهدی پرهام مالک باشگاه نساجی در گفتگویی با سایت رسمی این باشگاه اعلام کرده بود که خواهان ادامه همکاری با سیدکوروش موسوی برای فصل آینده بوده و قصد مذاکره با هیچ مربی دیگری را نیز ندارد .

اما حالا پس گذشت چند روز مصاحبه ای از کوروش موسوی روی خروجی سایت رسمی باشگاه نساجی قرار گرفته که در آن کوروش موسوی عمل جراحی معده خود را دلیل قطع همکاری خود با این باشگاه میداند .

متن مصاحبه سیدکوروش موسوی مربی با اخلاق تیم نساجی را با هم میخوانیم :

در ابتدا سلام عرض میکنم خدمت  شما دوستداران نساجی.
جا دارد از لطف و مرحمتی که آقای پرهام و حیدرزاده نسبت به بنده داشتند و دارند تشکر کنم و از صمیم قلب از مالک باشگاه ،آقای پرهام تشکر ویژه دارم که در این شرایط بد اقتصادی، تیمداری کرده و از جیب شخصی هزینه میکند و در این مدت که در نساجی فعالیت داشتم هیچ مسئولی با ایشان همکاری نداشته و آقای پرهام یک تنه تمام مشکلات تیم را حل کرده و کسی در این شهر و استان کمک حال وی نبوده است.

 از مردم شریف قائم شهر که در طول این مدت نسبت به بنده لطف داشتند تشکر میکنم و قطعا بعد از بازی با خیبر خرم آباد پایان قراردادم می باشد.

بعد از آخرین دیدار نساجی مازندران در فصل ۹۵-۹۴ ، قصد عمل جراحی معده خود را دارم و با مدیر عامل باشگاه مهندس حیدرزاده، در این مورد صحبت کردم و نمیتوانم فعالیت خود را ادامه دهم ،در همین جا از آقای پرهام و حیدرزاده تشکر می کنم و انتظار حلالیت دارم.

آرزوی موفقیت میکنم برای باشگاه بزرگ  نساجی  مازندران و امیدوارم صعود به لیگ برتر،برای این باشگاه و مردم این شهر اتفاق بیفتد که با وجود حمایت های بی دریغ مهندس پرهام و همچنین تماشاگران متعصب و خونگرمش ،ایمان دارم که این اتفاق دست یافتنی است.

واقعا برایم جدایی از نساجی سخت است و با توجه به اینکه، پیش فصل مسابقات به دلیل جذب بازیکنان مورد نظر و تمرینات بدنسازی، مهمترین بخش شروع فصل جدید می باشد، بعید میدانم بتوانم در خدمت باشگاه باشم که نسبت به من لطف دارند.

از تمام همکاران شمالی خودم ،آقای اسدی که به جمع کردن حواشی اطراف تیم به بنده کمک کردند از آقایان فضلی و طهماسبی که از بازیکنان بنام ایران بودند و آقایان خاوری نژاد ،جرفی و محمد یان و کادر پزشکی و تدارکات و کلیه عوامل باشگاه نساجی مازندران و از مجموعه تیم های پایه و مدیر تیم پایه که بازیکنان خوب و شایسته ای را به مجموعه بزرگسال معرفی کردند و درمجموع، از تمام کسانی که در طول این مدت همکاری داشتند و آقای فهیمی که آرزوی سلامتی و بهبودی برای ایشان دارم ، کمال تشکر را دارم.

همچنین از بازیکنانی که در نیم فصل اول، از تیم جدا شدند وبازیکنانی که هم اکنون در اختیار باشگاه هستند،سپاسگزارم.

و در آخر از همه هواداران پرشورو با مرام نساجی بزرگ، که خاطره خوشی را برای من به یادگار گذاشتند و در تمام بازیها، تیم محبوبشان را مورد حمایت خود قرار دادند و بعنوان یار دوازدهم در کنار ما حضور داشتند بی نهایت ممنونم و شاید اگر امتیازاتی که به ناحق از این تیم مظلوم گرفته شد، برای ما لحاظ شده بود،آرزوی چندین ساله مردم قائم شهر به وقوع  می پیوست.