خاتمه رقابتهای وزنه برداری قهرمانی آسیا با درخشش مولایی / یک طلا و یک برنز حاصل کار این مازنی

به گزارش مازند اسپرت ؛ بهادر مولایی وزنه بردار مازنی تیم ملی وزنه برداری دقایقی پیش در وزن +۱۰۵ کیلوگرم با دیگر رقبای خود در رقابتهای وزنه برداری قهرمانی آسیا به رقابت پرداخت که در نهایت موفق شد طلای دوضرب و برنز مجموع را ازعان خود کند . گفتنی است؛ بهادر مولایی در رقابت های […]

به گزارش مازند اسپرت ؛ بهادر مولایی وزنه بردار مازنی تیم ملی وزنه برداری دقایقی پیش در وزن +۱۰۵ کیلوگرم با دیگر رقبای خود در رقابتهای وزنه برداری قهرمانی آسیا به رقابت پرداخت که در نهایت موفق شد طلای دوضرب و برنز مجموع را ازعان خود کند .

گفتنی است؛ بهادر مولایی در رقابت های قهرمانی سال ۲۰۱۵ آسيا با مجموع ۴۱۴ كيلوگرم بعد از ورزشكار چين تايپه مدال نقره گرفته بود.وی طلای نوجوانان و جوانان جهان را در کارنامه دارد، در پيكارهاي جهانی سال ۲۰۱۵ آمريكا در حالی در گروه (A) دسته فوق سنگين قرار گرفت كه با ۱۷۶ كيلوگرم در يك ضرب و ۲۳۰ كيلوگرم در دو ضرب و مجموع ۴۰۶ كيلوگرم در بين ۳۳ وزنه بردار در رده شانزدهم قرار گرفت.وی در مسابقات سال ۲۰۱۳ جهان در لهستان با ۲۰۳ كيلوگرم در يك ضرب (مدال برنز جهانی) و در دو ضرب با ۲۵۵ كيلوگرم (طلای دو ضرب) و مدال نقره مجموع را از آن خود كرد.

تیم ملی وزنه برداری دو مدال نقره حرکت دوضرب و مجموع توسط سید ایوب موسوی(دسته۸۵ کیلوگرم)، علی هاشمی دونقره یکضرب و مجموع و یک برنز دوضرب(دسته۹۴ کیلوگرم)، دومدال طلا دوضرب و مجموع و یک برنز دوضرب توسط محمدرضا براری و بهادر مولایی در دوضرب یک مدال طلا و یک مدال برنز در مجموع  کسب کرده است.

چهل و ششمین دوره رقابت های قهرمانی وزنه برداری سال ۲۰۱۶ آسیا از ۵ اردیبهشت در مجموعه ورزشی ازبکستان شهر تاشکند آغاز شد که امروز (شنبه۱۱اردیبهشت) به کار خود پایان داد.

رده بندی نفرات برتر در حرکات یکضرب، دوضرب و مجموع دسته به اضافه ۱۰۵ کیلوگرم:

یکضرب
۱- روسلان نورالدین اف (ازبکستان): ۱۹۱ کیلوگرم/ طلا
۲- چن شن از (چین تایپه): ۱۹۱کیلوگرم با اختلاف وزن/ نقره
۳ – محمد توچیف (ترکمنستان): ۱۹۰کیلوگرم/ برنز

دوضرب
۱- بهادر مولایی (ایران): ۲۴۷ کیلوگرم/ طلا
۲- شین چن  (چین تایپه): ۲۴۱ کیلوگرم/ نقره
۳- تویچیف(ترکمنستان): ۲۳۷کیلوگرم/ برنز

مجموع
۱- شین چن(چین تایپه): یکضرب ۱۹۱، دوضرب۲۴۱ ، مجموع۴۳۲ کیلوگرم/ طلا

۲- تویچیف(ترکمنستان): یکضرب۱۹۰ ، دوضرب۲۳۷ ، مجموع ۴۲۷کیلوگرم به دلیل اختلاف وزن/ برنز

۳-بهادر مولایی (ایران): یکضرب۱۸۰ ، دوضرب ۲۴۷ ، مجموع ۴۲۷کیلوگرم/ برنز