فرماندار نوشهر: افتخارات ورزش مازندران با ۱۷ استان کشور برابری می کند

فرماندار نوشهر در جلسه مشترک با روسا و نواب رئیسان هیات های ورزشی شهرستان بیان داشت: افتخارات ورزش مازندران به انداره ۱۷ استان کشور است به گزارش مازند اسپرت؛ علی شادمان در نشست با روسا و نائب روسای هیات های ورزشی شهرستان نوشهر كه با حضور مدیر كل ورزش و جوانان مازندران در سالن اجتماعات […]

252522222فرماندار نوشهر در جلسه مشترک با روسا و نواب رئیسان هیات های ورزشی شهرستان بیان داشت: افتخارات ورزش مازندران به انداره ۱۷ استان کشور است

به گزارش مازند اسپرت؛ علی شادمان در نشست با روسا و نائب روسای هیات های ورزشی شهرستان نوشهر كه با حضور مدیر كل ورزش و جوانان مازندران در سالن اجتماعات فرمانداری نوشهر برگزار شد با اشاره به جایگاه وی‍ژه و ظرفیت های بالای  نوشهر در ورزش، اظهار كرد: با توجه به شعار سال و تاكیدات مقام معظم رهبری بر اقدام و عمل، باید اقدامات جدی در ورزش صورت گیرد تا شاهد رشد و شكوفایی بیشتر قهرمانان و مدال آوران نوشهری در عرصه های مختلف باشیم.

فرماندار نوشهر با تاكید بر اینكه ورزش در همه حوزه ها تاثیر گذار است، ابراز كرد: ورزش در حوزه دیپلماسی نیز به عنوان پیام آور صلح و دوستی مطرح است كه می تواند بسیار تاثیر گذار باشد.

شادمان با اشاره به جایگاه ویژه مازندران از لحاظ وجود قهرمانان و ورزشكاران مطرح در دنیا و كشور، تصریح كرد: استان مازندران در افتخارآفرینی ورزش با ۱۷ استان كشور برابری می كند.

وی گفت: ورزش در كنار غرور ملی و نشاطی كه در جامعه  به همراه دارد، از آسیب های اجتماعی جلوگیری می كند و موجب ایجاد شور و نشاط در میان انسانها می شود.

فرماندار نوشهر بر ایجاد زیرساخت های لازم در بخش ورزش در این شهرستان تاكید كرد و یادآور شد: تاریخچه  شهرستان نوشهر  سرشار از سابقه ورزشی همانند شموشك است كه هنوز هم در دل و جان مردم وجود دارد.

شادمان در پایان افزود: شهرستان نوشهر آبستن ورزش های گروهی خصوصا فوتبال است كه نیاز است مجدد احیا شود و مورد توجه قرار گیرد.

در ادامه رییس اداره ورزش و جوانان نوشهر با اشاره به فعالیت چشمگیر روسا و نائب روسای هیات های ورزشی در شهرستان نوشهر، اظهار كرد: با وجود همه مشكلات اعم از كمبود اعتبارات و تجهیزات و بضاعت كم اداره ورزش نوشهر، مربیان و هیات های ورزشی شهرستان با ایثارگری و تلاش شبانه روزی خود افتخارات زیادی را در عرصه های مختلف ورزشی برای شهرستان نوشهر آفریدند.

شهرام كیاكجوری افزود: شهرستان نوشهر از دیر باز در رشته های مختلف ورزشی از جمله فوتبال، فوتبال ساحلی، كشتی، تكواندو، …. حرف های زیادی را در سطح استان، كشور و بین المللی برای گفتن داشته است و قهرمانان و مربیان زیادی را به كشور معرفی كرده است.

وی تصریح كرد: شهرستان نوشهر در سال ۹۴ دارای ۶ هزار و ۳۷۴ ورزشكار سازمان یافته بود كه ۴ هزار و هشت نفر آقا و ۲ هزار و ۳۶۶ نفر نیز بانو هستند.