نتایج لیگ دسته دوم فوتسال کشور/تداوم صدرنشینی مازندرانی ها با برتری در هفته چهارم + جدول

هفته چهارم لیگ دسته دوم فوتسال کشور دقایقی پیش با برتری مازندرانی ها به پایان رسید.   به گزارش خانه فوتسال ، هفته چهارم لیگ دسته دوم عصر امروز پیگیری شد که در این هفته دو نماینده از استان مازندران برابر حریفانشان به برتری دست یافتند و به روند صدرنشینی خودشان تداوم بخشیدند. میلان ساری […]

0202هفته چهارم لیگ دسته دوم فوتسال کشور دقایقی پیش با برتری مازندرانی ها به پایان رسید.

 

به گزارش خانه فوتسال ، هفته چهارم لیگ دسته دوم عصر امروز پیگیری شد که در این هفته دو نماینده از استان مازندران برابر حریفانشان به برتری دست یافتند و به روند صدرنشینی خودشان تداوم بخشیدند.

میلان ساری ۴ – پیمان شاهرود ۲

میلان ساری تیمی که برای اثبات خود پا به این بازی ها گذاشته است؛ بعد از نتایج نسبتا خوبی که کسب کرده این بار در خانه میزبان پیمان شاهرود بود که نتوانسته نتایج مورد نظرش را کسب کند.
این دیدار با حملاتی از ساروی ها همراه بود و در میان این حملات شاهرود به فکر موقعیت سازی و گلزنی بود که در نهایت تلاش دو تیم با نتیجه چهار دو به سود میلان میزبان به اتمام رسید.

نوین کشاورز فریمان ۱ – شهروند نوین سورک ۳

فریمانی ها در چهارمین بازی خود میزبان سورکی بودند که برای اولین بار پا به میادین لیگ دسته دو گذاشته است؛ این جدال پایاپای در نهایت با موفقیت سورکی ها همراه بود تا این تیم کم نام و نشان بتواند خود را به عنوان یکی از شانس های صعود معرفی کند؛ اما فریمان نیز لحظه به لحظه از فرصت هایش کم شده و شانس حضور در مرحله بعد را از دست می دهد و شاید با این نتایج یکی از سقوط کنندگان باشد.

 

رده تیم ها بازی برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل امتیاز
۱ میلان ساری ۳ ۲ ۱ ۰ ۱۳ ۸ ۵ ۷
۲ شهروند نوین سورک ۴ ۲ ۱ ۱ ۱۰ ۶ ۴ ۷
۳ مقاومت شهرداری مشهد ۳ ۲ ۱ ۰ ۷ ۳ ۴ ۷
۴ فرخی باقر شهر ۳ ۱ ۱ ۱ ۶ ۶ ۰ ۴
۵ پیمان شاهرود ۴ ۱ ۱ ۲ ۹ ۱۳ ۴
۶ شهدای جلین گرگان ۳ ۰ ۲ ۱ ۱۲ ۱۵ ۲
۷ نوین کشاورز فریمان ۴ ۰ ۱ ۳ ۸ ۱۴ ۱