تاريخ مبارزات اوزان مسابقات آزاد كشوري نوجوانان اعلام شد/هوگوپوشان ۱۰ ارديبهشت برروي شياپ چانگ مي‌روند

هوگوپوشان ۱۰ ارديبهشت برروي شياپ چانگ مي‌روند.   به گزارش مازند اسپرت، با مشخص شدن تعداد شرکت کنندگان در مسابقات آزاد انتخابی تیم ملی نوجوانان پسر که به مدت ۳ روز در خانه تکواندو تهران برگزار می گردد  زمان و مکان وزنکشی با توجه به تفکیک اوزان مشخص شد. اين دوره از رقابت ها، در […]

2هوگوپوشان ۱۰ ارديبهشت برروي شياپ چانگ مي‌روند.

 

به گزارش مازند اسپرت، با مشخص شدن تعداد شرکت کنندگان در مسابقات آزاد انتخابی تیم ملی نوجوانان پسر که به مدت ۳ روز در خانه تکواندو تهران برگزار می گردد  زمان و مکان وزنکشی با توجه به تفکیک اوزان مشخص شد.

اين دوره از رقابت ها، در اوزان دهگانه پيگيري مي‌شود كه در اولين روز اين مسابقات (جمعه – 10 ارديبهشت‌ماه) هوگوپوشان سه وزن ۴۵-، ۵۵- و ۷۳- كيلوگرم برروي شياپ چانگ مي‌روند. شنبه (۱۱ ارديبهشت ماه) و در روز دوم اين پيكارها تكواندوكاران اوزان ۴۸-، ۵۹- و ۶۸- كيلوگرم به رقابت‌ خواهند پرداخت و روز يكشنبه (۱۲ ارديبهشت‌ماه) اين دوره از مسابقات با مبارزات ورزشكاران ۴ وزن ۵۱-، ۶۳-، ۷۸- و ۷۸+ كيلوگرم به پايان خواهد رسيد.

وزن كشي اين رقابت‌ها يك روز قبل از مبارزات هر وزن از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در خانه تكواندو انجام مي‌شود.

شایان ذکر است مدال آوران این دوره و منتخبین از سوی کادر فنی به مرحله اول مسابقات انتخابي تيم ملي براي شركت در مسابقات قهرماني نوجوانان جهان ۲۰۱۶ – کانادا، دعوت می شوند.