خوش بین ترین شرایط حضور در ريو/سه کشتی گیر آزاد کار مازندرانی ها در المپیک ریو ؟!

مازندرانی ها در خوش بین ترین شرایط حضور در کشتی آزاد المپیک ریو ، در سه وزن می توانند نماینده داشته باشند . به گزارش مازند اسپرت؛در حال حاضر تنها می توانیم به حضور صد در صدی حسن یزدانی در وزن ۷۴ کیلوگرم اطمینان داشته باشیم ؛ در شرایط بسیار خوش بینانه انشالله با بهبودی […]

3مازندرانی ها در خوش بین ترین شرایط حضور در کشتی آزاد المپیک ریو ، در سه وزن می توانند نماینده داشته باشند .

به گزارش مازند اسپرت؛در حال حاضر تنها می توانیم به حضور صد در صدی حسن یزدانی در وزن ۷۴ کیلوگرم اطمینان داشته باشیم ؛ در شرایط بسیار خوش بینانه انشالله با بهبودی شرایط جسمانی رضا یزدانی وی نیز بتواند در این رویداد مهم برای کشورمان به روی تشک برود که در این بحث تأکید می شود افرادی که او را هدایت و راهنمایی می کنند باید از نظر روحی موج مثبت به وی تزریق کنند تا او بتواند زودتر نسبت به احیای روحی و جسمی خود بپردازد .

در وزن ۱۲۰ کیلوگرم هم کمیل قاسمی باید بعد از عبور از سد پرویز هادی که البته غیر ممکن هم نیست به دنبال تکرار مدال المپیک باشد .

در کشتی فرنگی هم همه نگاهها در بین جامعه ورزشی مازندران به قاسم رضایی دوخته شده تا وی بتواند نسبت به تکرار کسب مدال طلای المپیک در ریو بازهم افتخار آفرین باشد . در سویی دیگر بشیر باباجانزاده هم باید چشم انتظار نتایج حریف گمنام خود باشد که آیا فرصتی به بشیر داده می شود تا بتواند بار دیگر حقانیت خود را به اثبات برساند.