پهلوان:سلامتی افراد جامعه در گرو توجه و توسعه ورزش همگانی در بین آحاد جامعه است

اسماعیل پهلوان در اولین جلسه شورای ورزش همگانی شهرستان محمودآباد:سلامتی  افراد جامعه در گرو توجه و توسعه ورزش همگانی در بین آحاد جامعه است. به گزارش مازند اسپرت؛ظهر  با حضور یحیی یوسف پور فرماندار،حسین زراعتی  معاون فرماندار،اسماعیل پهلوان رئیس اداره ورزش و جوانان محمودآباد و سایر ادارات،دستگاهها و هیأتهای ورزشی مرتبط با این رشته در […]

2525252اسماعیل پهلوان در اولین جلسه شورای ورزش همگانی شهرستان محمودآباد:سلامتی  افراد جامعه در گرو توجه و توسعه ورزش همگانی در بین آحاد جامعه است.

به گزارش مازند اسپرت؛ظهر  با حضور یحیی یوسف پور فرماندار،حسین زراعتی  معاون فرماندار،اسماعیل پهلوان رئیس اداره ورزش و جوانان محمودآباد و سایر ادارات،دستگاهها و هیأتهای ورزشی مرتبط با این رشته در سالن اجتماعات فرمانداری محمودآباد تشکیل شد.
اسماعیل پهلوان رئیس اداره ورزش و جوانان محمودآباد گفت:اگر جمعیت شهرستان را حدود ۹۵۰۰۰ نفر حساب کنیم اداره  ورزش و جوانان و هیأتهای ورزشی برنامه ریزی برای حدود ۵۰۰۰ نفر را دارد که در حقیقت  آنها ورزشکاران سازمان یافته و بیمه شده ورزشی هستند.
 وی ادامه داد:چیزی که ما بدنیال آن هستیم در این جلسات بحث توسعه ورزش همگانی است که یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری است و در شهرتان محمودآباد بدنبال سلامت افراد جامعه و ورزش برای همه ی ۹۰۰۰۰ نفر هستیم ن برای آن افرادی که در باشگاههای ورزشی هستند.
وی گفت:ما بایستی بدنبال تبلیغ و ترویج ورزش در جامعه برای آن ۹۰۰۰۰ نفر باشیم و انتظار ما از دستگاههای اجرایی شهرستان این است که اگر در طرح تحول سلامت مقدار ناچیزی  به بخش  توسعه ورزش همگانی  اختصاص یابد تاثیرات بسیار شگرف را خواهیم داشت.
اسماعیل پهلوان فزود:دیده شده است که ورزش ۴ مولفه دارد:ورزش حرفه ای،قهرمانی،همگانی و آموزش که متولی هریک از ورزش ها در شورای عالی ورزش کشور مشخص شده است و ما خواستاریم که هریک از این دستگاهها بیایند و نقش خود را در توسعه ورزش همگانی به کار گیرند که چرا که ما به دنبال این هستیم که پیشگیری بهتر از درمان است.
پهلوان در پایان گفت:با ورزش جامعه ای پویای تر و سالم تر خواهیم داشت و خواستار حمایت شهرداریها و دهیاریها شد که اینها پای کار بیایند و به گسترش  ورزش همگانی کمک کنند و از سایر مسئولین هم خواست که زیر ساختهای لازم را برای توسعه ورزش همراه با امکانات و فرهنگ سازی مهیا نمایند.