در دومین روز از رقابت های کیوروگی ابوالفضل هم نقره ای شد/مدال تکواندو مازندران کامل شد

ابوالفضل هم نقره ای شد تامدال تکواندوكاران مازندراني کامل شود.   به گزارش مازند اسپرت؛تکواندو مازندران در اعزام ملی پوشان به مسابقات آسیایی ۲۰۱۶ روز بسیار خوبی را آغاز کرد و نخستین روز با راهی کردن ۳ تکواندوکار ۳ مدال بدست آورد  و در نتیجه در دومین روز از رقابت های کیوروگی با کسب مدال […]

abolfazlyaghابوالفضل هم نقره ای شد تامدال تکواندوكاران مازندراني کامل شود.

 

به گزارش مازند اسپرت؛تکواندو مازندران در اعزام ملی پوشان به مسابقات آسیایی ۲۰۱۶ روز بسیار خوبی را آغاز کرد و نخستین روز با راهی کردن ۳ تکواندوکار ۳ مدال بدست آورد  و در نتیجه در دومین روز از رقابت های کیوروگی با کسب مدال نقره ابوالفضل یعقوبی مجموع مدالها به ۴ رسید.
دومین روز  بیست و دومین دوره از رقابت های قهرمانی آسیایی ۲۰۱۶ فیلیپین در بخش کیوروگی روز گدشته در وزن ۶۳- کیلوگرم به پایان رسید و ابوالفضل یعقوبی در فینال پیکارها در یک بازی هیجانی و پایاپای در راند طلایی نتیجه را واگذار کرد و به گردن آویز نقره دست یافت.
يعقوبي براي اينكه مدال نقره اين رقابت‌ها را بدست آورد، پس از يكدور استراحت، به ترتيب «احمد دیقابس» از قطر (۴-۲)، «احمد الابال ماجد» از يمن (۱۳-صفر) و «کلامپانگ ناتاوی» از تایلند (۱۳-۶) از پيش رو برداشت اما در فينال اين رقابت‌ها پس از تساوي ۱۵-۱۵ در راند طلايي نتيجه را به «سئوک بای کیم» از کره‌جنوبی واگذار كرد و نايب قهرمان شد.
بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا G4 است و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتيب ۴۰، ۲۴ و ۱۴٫۴ امتياز در رنكينگ جهاني و المپيكي تعلق خواهد گرفت.