برتری نساجی در روز آتش بازی ببرهای خفته / توقف دوباره خونه به خونه با از دست دادن دو پنالتی + سایر نتایج

در هفته سی و دوم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور نساجی برد و خونه به خونه باز هم متوقف شد . به گزارش مازند اسپرت،هفته سی و دوم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور عصر امروز در شهرهای مختلف کشور پیگیری شد که در این هفته از رقابت ها د نماینده از […]

02020202در هفته سی و دوم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور نساجی برد و خونه به خونه باز هم متوقف شد .

به گزارش مازند اسپرت،هفته سی و دوم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور عصر امروز در شهرهای مختلف کشور پیگیری شد که در این هفته از رقابت ها د نماینده از استان مازندران در برابر حریفانشان به یک برد ارزشمند و یک تساوی دست یافتند .

تیم فوتبال خونه به خونه بابل این هفته در آبادان مقابل نفت و شاگردان نادر دستنشان قرار گرفتند که در پایان این دیدار شاگردان درخشان باز هم درخشان ظاهر نشدند و در این شهر متوقف شد تا به مانند هفته گذشته این هفته نیز دو امتیاز ارزشمندی را از دست داده باشند .
بابلی ها در این بازی دو ضربه پنالتی توسط منصور تنهایی و قاسم دهنوی از دست دادند تا خونه به خونه نتواند پیروز از زمین خارج شود .
این دومین دیدار خونه به خونه با هدایت درخشان بود که موفق به کسب برتری نشد و با این بازی خونه به خونه سه هفته است که امتیازات خوبی نگرفته است و کم کم سایه رقیبان را پشت سر خود حس خواهد کرد .
بابلی ها با این نتیجه ۵۳ امتیازی شدند و با پایان دیدار های امروز احتمال سقوط به رتبه پایین تر را هم دارند.

همچنین در این هفته از رقابت ها دو تیم نساجی قائم شهر و گیتی پسند اصفهان در قائم شهر به مصاف هم رفتند.شاگردان سید کوروش موسوی برای کسب پیروزی در این دیدار گام برداشتند و موفق شدند حریف خود را با شکست بدرقه کنند .
نساجی که برخلاف بازی های گذشته به دلیل بارش شدید باران هواداران پر تعداد خود را  برای تشویق  در ورزشگاه شهید وطنی نداشت،در  دقایق  پایانی مسابقه تساوی یک بر یک را با گل های حمید کاظمی و محسن رحیمی با برد شیرین سه بر یک عوض کرد تا با ۴۵ امتیاز امیدوار به هفته های پایانی بماند.

شرح بازی : نیمه اول بازی اول بازی دو تیم در شرایطی آغاز شد که باران شدیدی در ورزشگاه می بارید و با این حال هواداران غیور مازندرانی در این شرایط بد جوی نیز تیم خود را تنها نگذاشته و تقریبا ۴-۵ هزار هوادار این تیم در ورزشگاه بی معطلی به تشویق تیم خود پرداختند .
۲۰ دقیقه ابتدایی بازی کاملا خنثی بود و دو تیم با احتیاط بازی میکردند ولی میشد شوق گلزنی را در بازیکنان نساجی دید و همین شوق به گل زنی باعث شد اولین گل این تیم در دقیقه ۲۸ بازی توسط حمید کاظمی به ثمر برسد .تیم گیتی پسند بعد از این گل جلو کشیده و چند بار قصد داشت دروازه نساجی را تهدید کند که باهوشیاری بازیکنان موفق نشدند . در ادامه بازیکنان نساجی چشم به ضد حملات دوختند و یک بار حمید کاظمی و یک بار توسط قاسمی نژاد موقعیت های عالی خود را در نیمه اول از دست دادند .
با آغاز نیمه دوم نساجی طوفانی ظاهر شد و دقیقه ۴۷ اولین پنالتی بازی را از گیتی پسندی ها گرفتند ولی حمید کاظمی قدر این موقعیت را ندانست و آن را به تیرک دروازه کوبید . در ادامه گیتی پسند سعی کرد تا با پایین آوردن سرعت بازی نبض بازی را در دست بگیرد که در این امر نیز موفق شدند و نساجی کم کم عقب کشیده و فضا برای حرکت بازیکنان گیتی پسند باز شد . بازیکنان گیتی پسند در یک حمله همه جانبه توانستند یک پنالتی مشکوک را برای خود رقم بزنند تا شاید بتوانند نتیجه را به نفع خود برگردانند . ستاری برای زدن پنالتی پشت توپ رفته و این پنالتی را بصورت چیپ وارد دروازه نساجی کرد ولی داور بدلیل حرکت بازیکنان نساجی به درون ۱۸ قدم قبل از زدن سوت دستور به تکرار ضربه داد ،‌ پنالتی مجدد تکرار شد و توپ علارقم برخورد به دستان کلاری دروازه بان نساجی به گل تبدیل شد .
نساجی که این بازی را در قامت شانس صعود میدید فشار را روی دروازه گیتی پسند بیشتر کرده و موقعیت های تک به تک زیادی را در بازی ایجاد کرد که متاسفانه بازیکنان نساجی با بی احتیاطی کامل آنها را از دست میدادند اما بالاخره حمید کاظمی در شلوغی جلوی دروازه موفق شد گل دوم نساجی را به ثمر برساند و ورزشگاه را به مرز انفجار بکشاند .
بازیکنان گیتی پسند بعد از خوردن این گل سعی کردند بازی فیزیکی و روحی روانی را در دستور کار قرار دهند ولی در این امر موفق نشدند و این نساجی بود که یکه تاز میدان بود ، بازیکنان نساجی باز هم دو موقعیت خوب را به هدر دادند و در وقت اضافه برای موج سوم حمله آماده میشدند که یک فرار خوب از بازیکنان نساجی موقعیت خوبی برای این تیم فراهم کرد و شوت اول دفع شد ولی محسن رحیمی با جای گیری مناسب توانست توپ برگشتی را به شکلی زیبا و قوص دار وارد دروازه اصفهانی ها کند .
در نهایت این بازی با نتیجه خوب ۳- ۱ به نفع ببر ها به پایان رسید و هواداران این تیم که در زیر بارش شدید باران به تشویق تیم خود پرداخته بودند خوشحال ورزشگاه را ترک کردند .
هواداران نساجی در این بازی علاوه بر تشویق تیم خود به تشویق داوران نیز پرداختند که در نوع خود جالب بود . در یک صحنه بازیکن نساجی بخاطر برخورد شدید با مدافع حریف به زمین افتاد که بازیکن شماره ۱۰ این تیم توپ را برای رسیدگی به وضعیت این بازیکن به بیرون زد و هواداران بخاطر رعایت جوانمردی توسط این بازیکن از او به سبک دیکته تشکر کردند .

 

نتایج کامل هفته سی‌ودوم لیگ دسته اول به شرح زیر است:

گل‌گهر سیرجان ۲ – داماش گیلان یک

مس رفسنجان یک – فجرسپاسی یک

فولاد یزد یک – پاس صفر

نساجی مازندران ۳ – گیتی‌پسند یک

آلومینیوم اراک یک – پیکان یک

خیبرخرم‌آباد ۲ – مس کرمان صفر

پارسه تهران صفر – نفت مسجد سلیمان صفر

صنعت نفت آبادان صفر – خونه به خونه بابل صفر

آلومینیوم هرمزگان دو – پنج  شهرداری اردبیل

ماشین‌سازی تبریز یک – یک ایران جوان بوشهر

 

جدول دسته یک (۹۴-۹۵) – لیگ آزادگان

دسته یک لیگ آزادگان  
  تيم بازيها برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتياز  
۱ پیکان ۳۲ ۱۶ ۱۳ ۳ ۴۴ ۲۴ ۲۰ ۶۱
۲ خونه به خونه ۳۲ ۱۴ ۱۱ ۷ ۳۱ ۲۵ ۶ ۵۳
۳ ماشین‌سازی‌تبریز ۳۲ ۱۳ ۱۳ ۶ ۴۷ ۳۳ ۱۴ ۵۲
۴ فجر سپاسی ۳۲ ۱۳ ۱۱ ۸ ۲۹ ۲۲ ۷ ۵۰
۵ مس کرمان ۳۲ ۱۳ ۱۱ ۸ ۲۹ ۲۲ ۷ ۵۰
۶ مس رفسنجان ۳۲ ۱۱ ۱۴ ۷ ۳۶ ۲۹ ۷ ۴۷
۷ نفت‌ م.سلیمان ۳۲ ۱۰ ۱۶ ۶ ۳۴ ۲۹ ۵ ۴۶
۸ نفت آبادان ۳۲ ۱۱ ۱۳ ۸ ۳۸ ۳۴ ۴ ۴۶
۹ نساجی مازندران ۳۲ ۱۲ ۹ ۱۱ ۳۴ ۳۴ ۰ ۴۵
۱۰ آلومینیوم اراک ۳۲ ۸ ۱۸ ۶ ۳۷ ۳۰ ۷ ۴۲
۱۱ ایران جوان بوشهر ۳۲ ۱۰ ۱۱ ۱۱ ۳۵ ۴۴ ۴۱
۱۲ گل گهرسیرجان ۳۲ ۸ ۱۵ ۹ ۲۷ ۲۸ ۳۹
۱۳ خیبر خرم‌آباد ۳۲ ۹ ۱۲ ۱۱ ۳۴ ۳۶ ۳۹
۱۴ پارسه تهران ۳۲ ۷ ۱۴ ۱۱ ۴۰ ۴۴ ۳۵
۱۵ شهرداری اردبیل ۳۲ ۸ ۱۰ ۱۴ ۳۶ ۳۸ ۳۴
۱۶ پاس ۳۲ ۸ ۱۰ ۱۴ ۲۷ ۳۴ ۳۴
۱۷ گیتی پسند ۳۲ ۷ ۱۳ ۱۲ ۲۵ ۳۵ -۱۰ ۳۴
۱۸ فولاد یزد ۳۲ ۶ ۱۳ ۱۳ ۲۶ ۳۶ -۱۰ ۳۱
۱۹ داماش گیلان ۳۲ ۷ ۱۰ ۱۵ ۲۱ ۳۶ -۱۵ ۳۱
۲۰ آلومینیوم هرمزگان ۳۲ ۴ ۱۳ ۱۵ ۲۶ ۴۳ -۱۷ ۲۵