توضيحات سرپرست آرادبهمن آمل در خصوص اتفاقات تلخ مهاباد/يوسفي:همين كه زنده ايم شانس اورديم !

سرپرست تيم فوتبال آراد بهمن آمل گفت : همين كه از مهاباد سالم برگشتيم بايد خدا را شكر كنيم . ميثم يوسفي سرپرست تيم فوتبال اميدهاي آراد بهمن آمل در گفتگو با خبرنگار مازند اسپرت در آمل ، در خصوص اتفاقات بدي كه براي اين تيم در ديدار برابر نماينده مهاباد در ليگ دسته يك […]

12سرپرست تيم فوتبال آراد بهمن آمل گفت : همين كه از مهاباد سالم برگشتيم بايد خدا را شكر كنيم .

ميثم يوسفي سرپرست تيم فوتبال اميدهاي آراد بهمن آمل در گفتگو با خبرنگار مازند اسپرت در آمل ، در خصوص اتفاقات بدي كه براي اين تيم در ديدار برابر نماينده مهاباد در ليگ دسته يك اميدهاي كشور افتاد اظهار داشت : ما براي انجام يك ديداري سالم و خوب به مهاباد رفتيم تا از اين ديدار حداقل امتياز را كسب كنيم اما مهابادي ها برخورد بدي با ما داشتند .همان ابتداي ورودمان به ورزشگاه ، اتوبوس ما را به پادگان بردند و مامورين حاضر در خصوص برقراري امنيت ورزشگاه براي اين ديدار ابراز نگراني ميكردند .

وي ادامه داد :مردم مهاباد كه در استاديوم حضور داشتند بدترين فهش ها و شعارها را در اين ديدار نصيب ما و بازيكنانمان كردند كه واقعا اين دور از انصاف و مردانگي است .

سرپرست تيم فوتبال آراد ضمن ابراز ناراحتي از بعضي خبرنگاران مازندراني، گفت : متاسفانه يكي از خبرنگاران جوان و خام مازندراني بدون اطلاع از جريان و اتفاقات ، بعد از پايان ديدار رفت ما با تيم مهابادي در آمل خبر و تصاويري را به انتشار در آورد كه اصلا هيچ ربطي به هواداران آراد بهمن نداشت و حتي خود مهابادي ها هم اين موضوع را قبول داشتند كه اتفاقي كه براي انها در آمل افتاده بود مربوط به حواشي اي كه خود انها در يكي از باغ هاي ميوه در آمل به وجود اورده بودند بود و هيچ ربطي به هواداران آراد بهمن نداشت.

وي افزود : اما متاسفانه تصاوير و خبر كذب اين دوستان مردم مهاباد را غيرتي كرد و آن ها هم بي خبر از موضوع اصلي بدترين بلاها را در ديدار برگشت بر روي ما پياده كردند تا جايي كه در پايان بازي مجبور شديم بعد از ۳ ساعت حبس در استاديوم با مخفي شدن پشت صندوق عقب ماشين از استاديوم خارج شويم .

يوسفي در ادامه بيان كرد : حدود ۱۰۰ مامور در اين ديدار حضور داشتند و حتي اتوبوس حامل بازيكنان ما را در جايي مخفي كردند تا هواداران عصبي مهابادي آن را شناسايي نكنند و حتي بعد از سوار شدن در اتوبوس مجبور شديم پرده هاي اتوبوس را باز كنيم و بازيكنانمان را كف اتوبوس دراز دهيم تا آسيبي به انها نرسد .

وي ادامه داد :علي رغم اينكه بازي را نيز واگذار كرده بوديم تا چند كيلومتر توسط مامورين اسكورت شديم تا از آن محدوده خارج شويم تا روز بدي براي ما و بازيكنانمان در خاطرات تلخ ورزشي به ثبت برسد .
سرپرست آراد بهمن آمل در پايان عنوان كرد : اميدوارم ديگر اينچنين اتفاقاتي براي هيچ تيمي در هيچ يك از شهرهاي كشور نيافتد و فوتبال ما به سمت سلامتي و پاكي پيش برود و از اين اوضاع بد نجات پيدا كند و اميدوارم ياد بگيريم وقتي از چيزي مطمئن نيستيم آن را به انتشار در نياوريم و به اشتراك نزاريم . اين بلايي كه بر سر ما و تيم آراد بهمن امل آمل ماحصل بي تجربگي و خامي هم استاني اي بود كه بدون تفكر و بدون اطلاعات دقيق موضوعاتي را بيان كرد فقط اميدوارم ديگر اين اتفاقات تلخ هيچ كجاي جهان نيافتد.