هفته پنجم از سری مسابقات لیگ دسته یک جوانان کشور/ پیروزی شاگردان کریم محمدی برابر صبای قم

در این هفته از مسابقات که قرار بود یک بازی در روز چهارشنبه بین دو تیم دانش فریدونکنار و صبا قم برگزار شود به دلیل شرایط بد آب و هوایی با یک روز تاخیر در روز پنجشنبه برگزار شد. به گزارش مازند اسپرت؛ این دو تیم در حالی به مصاف یکدیگر رفتند که تا قبل […]

4در این هفته از مسابقات که قرار بود یک بازی در روز چهارشنبه بین دو تیم دانش فریدونکنار و صبا قم برگزار شود به دلیل شرایط بد آب و هوایی با یک روز تاخیر در روز پنجشنبه برگزار شد.

به گزارش مازند اسپرت؛ این دو تیم در حالی به مصاف یکدیگر رفتند که تا قبل از این بازی تیم های دانش فریدونکنار با ۱ امتیاز قعرنشین و صبا قم با ۹ امتیاز صدرنشین  این گروه از مسابقات بودند.
در این مسابقه شاگردان کریم محمدی موفق شدند در زمین نامساعد فریدونکنار با نتیجه ۲ بر ۱ حریف خود را شکست داده و با یک رتبه صعود در رده ششم جدول قرار گیرند.
اما در دیگر بازی ها دو تیم پارس خلیج خودرو قرچک و استعداد مشهد به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان تیم استعداد با نتیجه ۲ بر ۱ در مقابل حریف خود به برتری رسید.
اما در آخرین بازی این هفته که قرار بود در روز پنجشنبه بین دو تیم پدیده ساری و مدرسه عالی حرفه ای مشهد برگزار شود به دلیل شرایط جوی نامناسب با یک روز تاخیر در روز جمعه برگزار شد که دو تیم با نتیجه صفر صفر به تساوی رسیدند.
لازم به ذکر است که تیم بهارنارنج بابل در این هفته از مسابقات استراحت داشته است.
در پایان هفته پنجم تیم صباقم و استعداد مشهد با ۹ امتیاز در رده اول و دوم، تیم بهارنارنج بابل با ۷ امتیاز در رده سوم، تیم های پدیده ساری و مدرسه عالی حرفه ای مشهد با ۵ امتیاز در رده چهارم و پنجم، تیم دانش فریدونکنار با ۴ امتیاز در رده ششم جدول و تیم پارس خلیج خودرو قرچک با ۲ امتیاز در رده هفتم قرار دارند.