قهرمان دو‌ و ‌میدانی مازندران: پشتیبانی از دو و میدانی موجب تحول در سایر رشته‌های ورزشی می‌شود

قهرمان دو‌ و‌ میدانی مازندران پشتیبانی از رشته ورزشی دو و میدانی را موجب تحول در سایر رشته‌های ورزشی توصیف کرد.   به گزارش مازند اسپرت؛ اسحاق عباسی از کسب عنوان قهرمانی خود در مسابقات بین‌المللی ۱۰ کیلومتر بزرگسالان امارات خبر داد و گفت: در مسابقات قهرمانی بین‌المللی بزرگسالان ۱۰ کیلومتر دبی امارات بیش از […]

4745222222قهرمان دو‌ و‌ میدانی مازندران پشتیبانی از رشته ورزشی دو و میدانی را موجب تحول در سایر رشته‌های ورزشی توصیف کرد.

 

به گزارش مازند اسپرت؛ اسحاق عباسی از کسب عنوان قهرمانی خود در مسابقات بین‌المللی ۱۰ کیلومتر بزرگسالان امارات خبر داد و گفت: در مسابقات قهرمانی بین‌المللی بزرگسالان ۱۰ کیلومتر دبی امارات بیش از ۳۰ هزار نفر شرکت کرده‌بودند.

وی با بیان اینکه ۶۰۰ نفر از ایران و ۱۰ نفر از مازندران و دو نفر از سوادکوه در مسابقات بین‌المللی امارات حضور داشتند، افزود: ۳۲ هزار نفر در مسابقات قهرمانی امارات به صورت هم‌زمان حرکت کردند و درجه‌بندی سنی این دوره از مسابقات با استفاده از دستگاه‌های ویژه انجام شد که در سنین ۵۵ تا ۶۰ سال به عنوان قهرمانی دست یافتم.

دونده مازندرانی از کسب عنوان دوم سلیمان آهنگری از سوادکوه در رده سنی ۴۵ تا ۵۰ سال خبر داد و خاطرنشان کرد: سطح مسابقات بین‌المللی امارات در حد بالایی قرار داشت و ورزشکاران قدرت‌مندی هم در آن حضور داشتند.

عباسی که قهرمانی متوالی دوی ۲۰۰ و ۴۰۰ متر مازندران را در اختیار دارد و در سال ۸۰ نیز به عنوان سوم کشوری در ۴۰۰ متر دست یافته‌بود، اظهار کرد: رشته ورزشی دو و میدانی رشته پایه است و باید مورد تشویق مسئولان قرار گیرد و پشتیبانی از این رشته ورزشی ضامن موفقیت و تقویت سایر رشته‌های ورزشی است.

وی با بیان اینکه شهرستان سوادکوه دارای دوندگان قدرتمندی در رده‌های سنی مختلف است، گفت: رشته ورزشی دو و میدانی در شهرستان سوادکوه باید با مدیریت مناسب حمایت شود و پشتیبانی از رشته ورزشی دو و میدانی موجب تحول در سایر رشته‌های ورزشی می‌شود.