دومین و سومین روز مسابقات لیگ برتر والیبال نوجوانان کشور در محمودآباد برگزار شد + حواشی و نتایج کامل

دومین و سومین روز مسابقات لیگ برتر والیبال نوجوانان کشور در محمودآباد برگزار شد. به گزارش مازند اسپرت؛ دومین روز از مرحله نهایی مسابقات لیگ برتر نوجوانان کشور شامگاه جمعه ۲بهمن ماه با برگزاری ۳ دیدار در شهرستان محمودآباد خاتمه یافت .در دومین روز از رقابت های لیگ برتر نوجوانان کشور،تیم های پیکان تهران،کاله مازندران و […]

4دومین و سومین روز مسابقات لیگ برتر والیبال نوجوانان کشور در محمودآباد برگزار شد.

به گزارش مازند اسپرت؛ دومین روز از مرحله نهایی مسابقات لیگ برتر نوجوانان کشور شامگاه جمعه ۲بهمن ماه با برگزاری ۳ دیدار در شهرستان محمودآباد خاتمه یافت .
در دومین روز از رقابت های لیگ برتر نوجوانان کشور،تیم های پیکان تهران،کاله مازندران و متین صالحین ورامین برابر حریفان خود پیروز بودند.
در نخستین دیدار امروز دو تیم پیکان تهران و بازرگانی جواهری گنبد برنده های بازی نخست به مصاف هم رفتند که تیم پیکان با نتیجه ۳ بر ۱ نماینده گنبد را شکست داد و با دو برد متوالی در صدر جدول قرار گرفت.
تیم های های کاله مازندران و شهرداری ارومیه دومین دیدار امروز را برگزار کردند که در یک بازی زیبا والبته پایا پای این تیم کاله بود که ۳ بر ۲پیروز از میدان خارج شد و اولین برد خود را بدست آورد .
دیدار تیم های ثامن الحجج خراسان و متین صالحین ورامین بازنده های دیدار نخست  هم با نتیجه ۳ بر ۱ به سود متین صالحین ورامین به پایان رسید.
این رقابت ها در سالن ورزشی پهلوان حسین توکلی شهرستان محمودآباد در حال برگزاری است و تا روز دوشنبه ۵ بهمن ماه ادامه دارد .
برنامه بازیهای روز سوم رقابت های والیبال لیگ برتر نوجوانان کشور به شرح ذیل می باشد:

ساعت: ۱۴:۳۰-(بازرگانی جواهری گنبد/شهرداری ارومیه
ساعت:۱۶:۳۰-(کاله مازندران/ثامن الحجج خراسان)
ساعت:۱۸:۳۰-(پیکان تهران/متین صالحین ورامین)

مسابقات والیبال لیگ برتر نوجوانان کشور در محمود آباد با انجام سه بازی سومین روز خود را سپری کرد.

بازیهای لیگ برتر والیبال نوجوانان کشور در محمودآباد عصر فردا(۴ بهمن ماه)  با سه دیدار پیگیری میشود؛ در این رقابتها ساعت ۱۴:۳۰ شهرداری ارومیه ـ متین ورامین، ساعت ۱۶:۳۰ کاله مازندران ـ جواهری گنبد و ساعت ۱۸:۳۰  ثامنالحجج خراسان ـ پیکان تهران با هم دیدار  میکنند.
بازیهای روزسوم  با دیدار تیمهای بازرگانی جواهریگنبد  و شهرداری ارومیه  آغاز شد ،ست های اول و دوم  این دیدار را تیم  گنبد با سرویس های هدفدار و دفاع خوب توانست با نتیجه مشابه   (25-21) به برتری  برسد،اما در ست سوم بازیکنان ارومیه به خود آمدند و با  دفاع  روی تورو دریافت های آخر زمین  این ست را از گنبدی ها گرفتند  تا بازی به ست چهارم بکشد.
 ست چهارم اوج  هیجان بود و دو تیم بازی سخت و نزدیکی را از ابتدای این ست آغاز کردند  و با توپیگیری های آخر زمین و دفاع های منسجم تا امتیازهای پایانی پایاپای  پیش رفتند اما در نهایت این ست با نتیجه (۲۷-۲۵)  به سود گنبدی ها به پایان رسید تا پیروز این ماراتن سخت و فشرده در ست پنجم مشخص شود.
ست پنجم را این بازیکنان گنبد بودند که با سرویس های عالی ودریافت های خوب،  بازی را بهتر پیش بردند و توانستند تیم خوب شهرداری ارومیه را با نتیجه (۱۵ ـ ۱۰) و در کل بازی سه بر دو شکست دهد.
بازی دوم امروز را دو تیم ثامن مشهد و کاله مازندران برگزار کردند، ست های اول و دوم را تیم ثامن توانست با سرویس های هدفدار و البته  ضعف در در یافت اول  کاله ایها با نتیجه  مشابه (۲۵-۱۹)به سود خود پایان دهد.
در ست سوم کاله ایها که در آستانه باخت قرار داشتند به خود  آمدند و توانستند نتیجه این ست را به سود رقم بزنند و (۲۵-۲۰) پیروز این ست شوند تا بازی به ست چهارم کشیده شود.
در ست چهارم هم ثامنیها  با نتیجه (۱۶ ـ ۲۵) در ستی که کاله ایها سرویس زیادی خراب کردند، و البته باز هم  ضعف در دریافت اول  توانست پیروز میدان شود و با نتیجه سه بر یک اولین برد خود را در این دیدارها دشت کند.
دربازی پایانی امروز هم  تیم پیکان صدر نشین توانست با نتایج (۲۵-۱۷)،(۲۵-۲۳) و (۲۵-۲۰) در سه ست متوالی تیم متین ورامین  را شکست دهد تا  دومین شکست متین هم رقم بخورد.

 

سومین روز مسابقات والیبال لیگ برتر نوجوانان کشور+نتایج


سومین روز مسابقات والیبال لیگ برتر نوجوانان کشور شامگاه شنبه با صدر نشینی پیکانی ها  خاتمه یافت.
به گزارش مازند اسپرت؛ روز سوم مسابقات والیبال لیگ برتر نوجوانان کشور مرحله نهایی با برگزاری سه بازی  شامگاه شنبه ۳ بهمن ماه خاتمه یافت و تیم های جواهری گنبد،ثامن الحجج خراسان و پیکان تهران برابر حریفان خود پیروز شدند.
این مسابقات با شرکت تیم های پیکان تهران،کاله مازندران،جواهری گنبد،ثامن الحجج خراسان،شهرداری ارومیه و متین صالحین ورامین بمدت پنج روز یکم لغایت پنجم بهمن ماه در سالن پهلوان حسین توکلی شهرستان ادامه دارد.
روز سوم با دیدار شهرداری ارومیه و جواهری گنبد آغاز شد که در پایان تیم قدرتمند  جواهری گنبد با نتیجه نزدیک ۳ بر۲ تیم خوب شهرداری ارومیه را شکست داد.
در دومین دیدار لیگ برتر نوجوانان کشور تیم والیبال کاله مازندران  در برابر  تیم ثامن  مشهد قرار گرفت که در  ست های اول ،دوم و چهارم با نتایج  (25-19)،(۲۵-۱۹) (۲۵-۱۶)   مغلوب حریف شد وتنها ست سوم را (۲۵-۲۰)از آن خود  کرد  و در مجموع ۳ بر ۱ این دیدار  را واگذار کند  تا دومین شکست خود  را در این مسابقات  متحمل شود.
در بازی پایانی روز سوم این مسابقات تیم پیکان تهران و متین صالحین ورامین به دیدار هم رفتند که این بازی  را پیکانیها در سه ست  متوالی و با نتایج (۲۵-۱۷)،(۲۵-۲۳) و(۲۵-۲۰)  از ورامینی ها ببرند و سومین برد خود  را در این بازیها دشت کنند و با ۹ امتیاز در صدر جدول و البته  آستانه قهرمانی قرار گرفته باشند.
این مسابقات عصر یکشنبه ۴ بهمن   با برگزاری  سه دیدار  وارد هفته چهارم و ما قبل  پایانی می شود که دو تیم  شهرداری ارومیه و متین ورامین  ساعت ۱۴:۳۰ اولین دیدار این روز را برگزار می کنند.
دیگر دیدار های این روزرا دو تیم کاله مازندران و جواهری گنبد /  پیکان تهران و ثامن الحجج بترتیب ساعت ۱۶:۳۰ و ۱۸:۳۰ برگزار می کنند.