مدیرکل ورزش و جوانان مازندران: مازندران پایتخت استعدادیابی ورزش کشور است

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: با توجه به ظرفیت موجود، مازندران پایتخت استعدادیابی ورزش کشور است.   به گزارش مازند اسپرت، ، حبیب حسین‌زادگان امروز در حاشیه برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت ناشنوایان مازندران، اظهار کرد: مازندران سرشار از استعدادهای ناب ورزشی در دو بخش مردان و زنان بوده و به همین منظور این خطه […]

habiiiiibbمدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: با توجه به ظرفیت موجود، مازندران پایتخت استعدادیابی ورزش کشور است.

 

به گزارش مازند اسپرت، ، حبیب حسین‌زادگان امروز در حاشیه برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت ناشنوایان مازندران، اظهار کرد: مازندران سرشار از استعدادهای ناب ورزشی در دو بخش مردان و زنان بوده و به همین منظور این خطه پایتخت و سرزمین ورزش کشور نامیده می‌شود.

وی با بیان اینکه تصویب یک درصدی بودجه به ورزش کمک شایانی در تخصیص اعتبار خواهد داشت، تصریح کرد: با تخصیص یک درصدی بیش از یک میلیارد تومان به اعتبارات ورزش اضافه می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به اینکه به ورزش بانوان باید توجه بیشتر شود، اظهار کرد: مازندران در دو حوزه قهرمانی و همگانی برنامه‌های خوبی دارد و در سایه ایجاد انگیزه برای افتخارآفرینی و درخشش بیشتر ورزش‌کاران مازندرانی نیاز به تامین اعتبار گسترده‌ای است.

حسین‌زادگان داشتن سالن اختصاصی بانوان مازندرانی را ضروری عنوان کرد و افزود: در حال حاضر ‌ورزش‌کاران بانوان مازندرانی هم‌پای مردان به سوی موفقیت پیش می‌رود که نیاز است از نظر زیرساختی و امکانات حمایت بیشتری شوند.

وی با اشاره به کسب رتبه سومی هیئت ناشنوایان مازندران در کشور، ادامه داد: هیئت ناشنوایان استان مدیری خوب و توانمندی داشته که با مدیریتش هیئت استان را متحول می‌کند.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در پایان بحث سلامتی و تندرستی شهروندان را یکی دیگر از مهم‌ترین برنامه اداره‌کل عنوان کرد و گفت: ورزش همگانی باید در بین خانواده توسعه یابد، زیرا یکی از اهداف ما توسعه ورزش همگانی در جامعه است.