تساوی خونه به خونه در هفته بیست و دوم لیگ دسته اول / شکست تلخ نساجی در دیداری پرحاشیه + سایر نتایج و جدول

هفته بیست و دوم لیگ دسته اول فوتبال کشور عصر امروز با شکست عجیب نساجی و تساوی خونه به خونه دنبال شد .   به گزارش مازند اسپرت؛از هفته بیست و دوم لیگ دسته اول فوتبال کشور، عصر امروز تیم نفت مسجدسلیمان در ورزشگاه شهید بهنام محمدی این شهر مقابل خونه به خونه مازندران به […]

7هفته بیست و دوم لیگ دسته اول فوتبال کشور عصر امروز با شکست عجیب نساجی و تساوی خونه به خونه دنبال شد .

 

به گزارش مازند اسپرت؛از هفته بیست و دوم لیگ دسته اول فوتبال کشور، عصر امروز تیم نفت مسجدسلیمان در ورزشگاه شهید بهنام محمدی این شهر مقابل خونه به خونه مازندران به تساوی بدون گل دست یافت.

دو تیم در نیمه اول بازی خوب و جانداری را به نمایش گذاشتند ولی گلی از خط دروازه ها عبور نکرد.

در نیمه دوم شاهد چند موقعیت خوب از سوی هر دو تیم بودیم و در یکی از این موقعیت ها تیم نفت موفق شد به یک پنالتی دست یابد ولی پنالتی مسجدسلیمانی ها توسط ایمان صادقی مهار شد تا بالاخره این دیدار با تساوی بدون گل خاتمه یابد.

تیم خونه به خونه بااین تساوی جمع امتیازاتش را به عدد ۳۷ رساند.

 

همچنین عصر امروز تیم نساجی مازندران در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر مقابل نفت آبادان و شاگردان نادر دستنشان تن به شکست عجیب ۴ بر ۱ داد.

در این دیدار گل های تیم نفت را میلاد جهانی در دقیقه ۲۷ و محمد شادکام در دقایق ۴۵، ۴۸ و ۷۴ به ثمر رسید. برای نساجی نیز حمید کاظمی در دقیقه ۵۵ از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد.

هنوز ۵ دقیقه از جریان بازی نگذشته بود که میلاد جهانی با ضربه کاشته اش از پشت محوطه جریمه نساجی سعید ابراهیم پور را به واکنش وا داشت. در دقیقه ۱۶ بازی این نساجی چی ها بودند که خطرناک ظاهر شدند و صاحب یک موقعیت خوب شدند که توسط سجاد اژدر به هدر رفت.

در ادامه یک بازی متعادل را از سوی هر دو تیم شاهد بودیم تا اینکه در دقیقه ۲۷ بازی تکل میثم تیموری بازیکنان نفت آبادان را صاحب موقعیت گل کرد تا میلاد جهانی اولین گل این دیدار را به ثمر برساند.

شاگردان سید کوروش موسوی برای جبران گل خورده سعی در اختیار گرفتن توپ و میدان داشتند ولی محمد شادکام در دقیقه ۴۶ بازی از عدم هماهنگی مدافعان و دروازبان نساجی و دفع ناقص سعید ابراهیم پور نهایت استفاده را برد و موفق شد دومین گل تیمش را به ثمر برساند.

نیمه دوم نیز با برتری نفتی ها همراه بود و محمد شادکام در دقیقه ۴۸ بازی با به ثمر رساندن گل دوم موفق شد تعداد گل های تیمش را در این دیدار به عدد ۳ برساند.

در دقیقه ۵۲ خطای حسن هوری روی شاهین مجیدی اعلام ضربه پنالتی از سوی داور را به دنبال داشت تا حمید کاظمی با به ثمر رساندن این گل اختلاف را به عدد دو برساند.

از این پس یک بازی درگیرانه و فیزیکی را از سوی هر دو تیم شاهد بودیم و وقت کشی های بازیکنان نفت نیز سبب درگیری چندباره بازیکنان دو تیم شده بود تا بازی از روند طبیعی خود خارج شود. هر چند نساجی ها صاحب دو سه موقعیت خوب شده بودند که نتیجه ای در بر نداشت.

از سوی دیگر شاگردان نادر دست نشان با روی آوردن به تاکتیک ضد حمله دو موقعیت تک به تک به دست آوردند که عکس العمل عالی سعید ابراهیم پور را به دنبال داشت تا اینکه بالاخره دروازبان نساجی در یکی از صحنه ها که قصد دریبل زدن محمدشادکام را داشت مقابل مهاجم نفت کم آورد تا شادکام با به ثمر رساندن گل چهارم تیمش، یک هت تریک شیرین در ورزشگاه شهید وطنی به راه بیاندازد.

سعید ابراهیم پور، سنگربان نساجی که از بازیکنان درجه اول فوتبال کشور می باشد امروز روز خوبی نداشت و به خاطر اشتباهات عجیب و غریب مدافعان تیمش، چهار بار دروازه خود را باز شده دید.

بعد از سوت پایان بازی ابراهیم پور هم با گریه تصمیم عجیب و ناگهانی گرفت ، با در آوردن لباس ورزشی ،پهن کردن وبوسه زدن یک گوشه زمین ، قصد داشت از فوتبال خداحافظی کند که کاپیتان نساجی میثم خداشناس جلوی او را گرفت و مانع این کار شدند.هوادران نساجی هم یکصدا سعید ابراهیم پور را مورد تشویق قرار میدادند.(شایان ذکر است که دروازبان نساجی در نیمه دوم بازی شش موقیعت تک به تک وخطرناک را از بازیکنان حریف گرفت)

به گزارش مازند اسپرت؛تیم نساجی با این شکست ۲۹ امتیازی باقی ماند و نفت آبادان نیز جمع امتیازات خود را به عدد ۳۱ رساند.

 

نتایج کامل مسابقات امروز به شرح زیر است:

پارسه تهران یک – آلومینیوم اراک یک

ماشین سازی تبریز ۲ – فولاد یزد صفر

مس رفسنجان صفر – خیبرخرم آباد یک

گیتی پسند اصفهان یک – شهرداری اردبیل صفر

فجرسپاسی شیراز یک – پاس همدان صفر

گل گهرسیرجان یک – آلومینیوم هرمزگان یک

داماش گیلان صفر – مس کرمان ۲

نساجی قائمشهر یک –  نفت آبادان ۴

ایرانجوان بوشهر ۳ – پیکان یک بر یک مقابل

نفت مسجد سلیمان صفر – خونه به خونه بابل صفر

 

جدول دسته یک (۹۴-۹۵) – لیگ آزادگان

دسته یک لیگ آزادگان  
  تيم بازيها برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتياز  
۱ پیکان ۲۲ ۱۲ ۸ ۲ ۳۲ ۱۶ ۱۶ ۴۴
۲ فجر سپاسی ۲۲ ۱۲ ۷ ۳ ۲۵ ۱۳ ۱۲ ۴۳
۳ مس کرمان ۲۲ ۱۱ ۷ ۴ ۲۱ ۱۲ ۹ ۴۰
۴ خونه به خونه ۲۲ ۱۰ ۷ ۵ ۲۲ ۱۸ ۴ ۳۷
۵ نفت آبادان ۲۲ ۷ ۱۰ ۵ ۲۶ ۲۳ ۳ ۳۱
۶ ماشین‌سازی‌تبریز ۲۱ ۷ ۹ ۵ ۳۱ ۲۶ ۵ ۳۰
۷ آلومینیوم اراک ۲۲ ۶ ۱۲ ۴ ۲۷ ۲۲ ۵ ۳۰
۸ نساجی مازندران ۲۲ ۷ ۸ ۷ ۲۲ ۲۶ ۲۹
۹ مس رفسنجان ۲۲ ۶ ۱۰ ۶ ۲۲ ۲۰ ۲ ۲۸
۱۰ نفت‌ م.سلیمان ۲۲ ۶ ۱۰ ۶ ۲۰ ۲۱ ۲۸
۱۱ ایران جوان بوشهر ۲۲ ۷ ۷ ۸ ۲۶ ۳۰ ۲۸
۱۲ گیتی پسند ۲۲ ۶ ۹ ۷ ۱۶ ۲۱ ۲۷
۱۳ خیبر خرم‌آباد ۲۲ ۶ ۸ ۸ ۲۴ ۲۳ ۱ ۲۶
۱۴ گل گهرسیرجان ۲۲ ۵ ۹ ۸ ۱۶ ۲۰ ۲۴
۱۵ پاس ۲۲ ۵ ۸ ۹ ۱۸ ۲۳ ۲۳
۱۶ پارسه تهران ۲۲ ۴ ۱۰ ۸ ۲۸ ۳۵ ۲۲
۱۷ شهرداری اردبیل ۲۲ ۵ ۶ ۱۱ ۲۵ ۲۹ ۲۱
۱۸ داماش گیلان ۲۲ ۵ ۶ ۱۱ ۱۳ ۲۶ -۱۳ ۲۱
۱۹ آلومینیوم هرمزگان ۲۱ ۳ ۱۱ ۷ ۲۱ ۲۲ ۲۰
۲۰ فولاد یزد ۲۲ ۴ ۸ ۱۰ ۱۹ ۲۸ ۲۰