نایب رئیس هیئت هندبال مازندران: مازندران میزبان مسابقات هندبال نوجوانان قهرمانی منطقه یک کشور شد

نایب رئیس هیئت هندبال مازندران از میزبانی ساری در مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان منطقه یک کشور خبر داد.   به گزارش مازند اسپرت؛بهنام جمشیدی  با اشاره به میزبانی ساری در مسابقات هندبال قهرمانی کشور گفت: مسابقات هندبال نوجوانان قهرمانی منطقه یک کشور به میزبانی ساری در سالن ورزشی ایثار برگزار می‌شود. وی با بیان اینکه […]

2نایب رئیس هیئت هندبال مازندران از میزبانی ساری در مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان منطقه یک کشور خبر داد.

 

به گزارش مازند اسپرت؛بهنام جمشیدی  با اشاره به میزبانی ساری در مسابقات هندبال قهرمانی کشور گفت: مسابقات هندبال نوجوانان قهرمانی منطقه یک کشور به میزبانی ساری در سالن ورزشی ایثار برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این مسابقات طی روزهای شانزدهم تا بیستم بهمن‌ماه در ساری برگزار می‌شود، افزود: این رقابت‌ها با حضور تیم‌های خراسان‌رضوی، خراسان‌جنوبی، خراسان‌شمالی، گلستان، سمنان و مازندران در ساری برگزار می‌شود.

نایب رئیس هیئت هندبال مازندران ادامه داد: تیم هندبال نوجوانان مازندران برای حضور پرقدرت در مسابقات قهرمانی کشور تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته و آماده این رقابت‌ها است.

جمشیدی با بیان اینکه برای میزبانی این مسابقات مشکلی نیست، خاطرنشان کرد: پس از انتخاب صفری به عنوان سرپرست هیئت هندبال استان برای توسعه این رشته ورزشی قدم‌های خوبی برداشته شد.

وی در پایان از حضور سه هندبالیست مازندرانی به اردوی تیم ملی جوانان خبر داد و گفت: در این اردو از سوی کادر فنی ۳۰ بازیکن به اردو دعوت شدند که سه بازیکن از مازندران هستند.