آغاز هفته چهاردهم ليگ دسته دوم فوتبال باشگاه های كشور / شاگردان میثم منیعی در خانه متوقف شدند !

هفته چهاردهم ليگ دسته دوم فوتبال كشور عصر امروز با تساوی شهدای جویبار آغاز شد .   به گزارش مازند اسپرت ،هفته چهاردهم ليگ دسته دوم فوتبال كشور عصر امروز در شهرهای مختلف کشور آغاز شد . در این روز یکی از نمایندگان استان مازندران تیم فوتبال شهدای جویبار در دیداری خانگی در زمین خود […]

fdfffهفته چهاردهم ليگ دسته دوم فوتبال كشور عصر امروز با تساوی شهدای جویبار آغاز شد .

 

به گزارش مازند اسپرت ،هفته چهاردهم ليگ دسته دوم فوتبال كشور عصر امروز در شهرهای مختلف کشور آغاز شد . در این روز یکی از نمایندگان استان مازندران تیم فوتبال شهدای جویبار در دیداری خانگی در زمین خود ( ورزشگاه سراج کلا ) میزبان تیم فوتبال مقاومت تهران بود .

در این دیدار که قضاوتش بر عهده داروان ( هادی حاج عباسی- عسگر محمدی- مرتضی کاظمیان- مجتبی رحیمی) بود ، شاگردان میثم منیعی موفق نشدند از این دیدار خانگی نهایت استفاده را ببرند و با تساوی بدون گل برابر حریف تهرانی خود متوقف شدند .

جویباری ها که نیم فصل دوم را با به خدمت گرفتن چند بازیکن خوب آغاز کرده بودند ، تا به اینجای کار موفق نشدند به مانند نیم فصل اول نتایج قابل قبولی را بدست بیاورند و با از دست دادن امتیاز ها از صدر جدول فاصله گرفتند .

جویباری ها با این تساوی ۱۷ امتیازه شدند و حالا باید منتظر باشیم و ببینیم آیا شاگردان میثم منیعی جوان میتوانند روند به رو به رشد خود در نیم فصل اول برگردند یا خیر !؟

 

به گزارش مازند اسپرت ، در ادامه این رقابت ها عصر فردا ( سه شنبه ) تیم فوتبال صنعت ساری باید در بوشهر به مصاف شهرداری این شهر برود که برگزاری این دیدار به دلیل عدم حضور ساروی ها در حاله ای از ابهام قرار دارد .