رییس هیات تکواندو استان مازندران خبر داد : جشن بی سابقه تکواندو در ایام الله فجر برگزار خواهد شد

فیض اله نفجم رییس هیات تکواندو استان مازندران نوید برگزاری جشن بزرگ خانواده تکواندو را در ایام دهه فجر داد. به گزارش مازند اسپرت، در جلسه صبح امروز (شنبه) عوامل هیات با فیض اله نفجم ، سکاندار تکواندو مازندران با توجه به نزدیک شدن ایام دهه فجر از برگزاری جشن بزرگ و بی سابقه تکواندو […]

nafjam0فیض اله نفجم رییس هیات تکواندو استان مازندران نوید برگزاری جشن بزرگ خانواده تکواندو را در ایام دهه فجر داد.

به گزارش مازند اسپرت، در جلسه صبح امروز (شنبه) عوامل هیات با فیض اله نفجم ، سکاندار تکواندو مازندران با توجه به نزدیک شدن ایام دهه فجر از برگزاری جشن بزرگ و بی سابقه تکواندو در ۱۶ بهمن خبر داد.

رییس هیات تکواندو استان مازندران در این جلسه ضمن هماهنگی های لازم  با عوامل و دست اندرکاران هیات استان جهت برگزاری  با شکوه تر  این مراسم عنوان کرد: نظر به عملکرد خوب و توفیقات بدست آمده ورزشکاران در سال ۹۳ و ۹۴ به خصوص حضور دو جوان ارزنده در مسابقات قهرمانی جهان و کسب مدال برنز ابوالفضل یعقوبی و مدال طلا فرزان عاشورزاده و هم چنین کسب سهمیه المپیکی توسط این جوان باغیرت و سایر افتخارات حاصله از هوگوپوشان  این خطه سر سبز، جشن پیروزی  تکواندو به یمن روزهای پیروزمندانه ایام الله  با حضور قهرمانان و  تکواندوکاران و  خانواده هایشان از سرار استان مازندران برگزار می گردد.

فیض اله نفجم اظهار کرد: به میمنت ایام مبارک دهه فجر و جشن پیروزی انقلاب ضمن فراهم نمودن فضای مناسب و حداکثری برای تجلیل از قهرمانان شاخص در کنار برنامه های متنوع و شاد هنری که در نظر گرفته شده سعی داریم  تا عملکرد این رشته رزمی و نشان قدرت تکواندو مازندران را که از پشتکار و تلاش یکایک قهرمانان، مربیان، داوران و الخصوص هیات های شهرستان بدست آمده است به آحاد مردم معرفی کنیم و برای  نخستین بار در ایام خجسته دهه فجر که نشات گرفته از همت و تلاش عزیزان بوده در کنار خانواده یکدل و همراه تکواندو جشن بزرگ پیروزی بگیریم. تا با تدوام افتخارآفرینی ها نام و آوازه تکواندو مازندران همیشه ماندگار بماند.

وی در پایان ضمن  اطلاع این رویداد مهم ورزشی از کلیه مردم شریف مازندران جهت حضور پرشور و پر صلابت، در این جشن دعوت به عمل آورد.