لیگ برتر فوتبال استان مازندران /شهرداری نشتارود در روز استراحت ماکران ، صدرنشین شد + سایر نتایج

هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال استان مازندران عصر امروز برگزار شد .   به گزارش مازند اسپرت؛ هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال استان مازندران عصر امروز در شهرهای مختلف استان مازندران برگزار شد . در این روز که تیم صدرنشین شهدای ماکران میاندرود استراحت داشت ، تیم فوتبال سد نکا در […]

futsal3هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال استان مازندران عصر امروز برگزار شد .

 

به گزارش مازند اسپرت؛ هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال استان مازندران عصر امروز در شهرهای مختلف استان مازندران برگزار شد . در این روز که تیم صدرنشین شهدای ماکران میاندرود استراحت داشت ، تیم فوتبال سد نکا در دیداری خارج از خانه برابر شهرداری ایزد شهر قرار گرفت و با تساوی بدون گل متوقف شد .

تیم دوم جدول تیم فوتبال شهرداری نشتارود در این روز دیداری خارج خانه میهمان تیم دنیای آبی زاغمرز بود که موفق شد در این دیدار با یک گل میزبان خود را شکست دهد و در غیاب ماکرانی ها به صدر جدول این رقابت ها برسد .

وحدت مقاومت جویبار در دیداری خانگی برابر استقلال ساری قرار گرفت و در دیداری پرگل موفق شد با نتیجه نزدیک ۴ بر ۳ حریف ساروی خود را شکست دهد .

داروسازی وتاک ساری هم در دیداری خانگی و پرگل موفق شد شهردرای فریدونکنار را با نتیجه ۵ بر ۴ شکست دهد و سه امتیاز این دیدار خانگی را بدست بیاورد .

شهدای بابلسر و حربده محمودآباد در بابلسر به مصاف هم رفتند که در این دیدار محمودآبادی ها موفق شدند با نتیجه ۲ بر ۱ میزبان خود شکست دهند و دست پر از این دیدار خارج از خانه بیرون بیایند .

شهدای لمراسک گلوگاه در دیداری خانگی میزبان بازرگانی وشتانی امل بود که در پایان موفق شد با نتیجه ۳ بر ۲ حریف آملی خود را با شکست بدرقه کند .

در پایان این هفته تیم فوتبال شهرداری نشتارود با ۴۵ امتیاز در صدر جدول رده بندی قرارگرفت .