در دیداری دوستانه دو تیم نونهالان متین بابل و نونهالان مازند اسپرت به مصاف هم رفتند + گزارش تصویری

در دیداری دوستانه متین بابل در برابر نونهالان مازند اسپرت به برتری هفت بر صفر دست یافت .   به گزارش مازند اسپرت؛ تیم فوتبال متین بابل که در لیگ برتر فوتبال تونهالان کشور با ۱۵ امتیاز در صدر جدول رده بندی این رقابت ها قرار دارد و در حال حاضر در تعطیلات نیم فصل […]

14411mazzدر دیداری دوستانه متین بابل در برابر نونهالان مازند اسپرت به برتری هفت بر صفر دست یافت .

 

به گزارش مازند اسپرت؛ تیم فوتبال متین بابل که در لیگ برتر فوتبال تونهالان کشور با ۱۵ امتیاز در صدر جدول رده بندی این رقابت ها قرار دارد و در حال حاضر در تعطیلات نیم فصل به سر میبرد ، بعد از پشت سر گذاشتن دوران بدنسازی خود در اولین دیدار دوستانه به مصاف نونهالان مازند اسپرتی رفت که به دلیل لغو شدن هفته اول رقابت های لیگ نونهالان استان ، برای محکی جدی به دیدار متین بابل رفتند .

متین بابل که این دیدار دوستانه را با برتری پشت سر گذاشت ، این هفته در اولین بازی از دور برگشت رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور باید پنجشنبه ۱ بهمن در بابل به مصاف کادوس استارا برود و همچنین نونهالان مازند اسپرت جمعه هفته آینده اولین دیدار خود در لیگ استان را برگزار خواهند کرد .

همچنین در این روز تیم جوانان مازند اسپرت که خود را برای رقابت های لیگ استان آماده میکند ،در دیداری دوستانه در برابر ملوان قرار گرفت که در پایان موفق شد در این دیدار به برتری سه بر يك دست پیدا کند .

 

در ادامه گزارش تصویری دیدار تیم های نونهالان متین بابل و نونهالان مازند اسپرت را مشاهده میکنید :