محمد غلامی : خوشحالم جواب اعتماد میثاقیان را دادم

مهاجم جدید تیم فوتبال خونه به خونه مازندران گفت: از اینکه توانستم جواب اعتماد میثاقیان را بدهم خوشحالم.   به گزارش مازند اسپرت؛ محمد غلامی پس از برد تیمش مقابل ایرانجوان بوشهر گفت: بازی خوبی از آب در آمد و فکرش را نمی کردم ایرانجوان تا این حد خوب بازی کند. بوشهری ها نشان دادند […]

8787877مهاجم جدید تیم فوتبال خونه به خونه مازندران گفت: از اینکه توانستم جواب اعتماد میثاقیان را بدهم خوشحالم.

 

به گزارش مازند اسپرت؛ محمد غلامی پس از برد تیمش مقابل ایرانجوان بوشهر گفت: بازی خوبی از آب در آمد و فکرش را نمی کردم ایرانجوان تا این حد خوب بازی کند. بوشهری ها نشان دادند جدال تیم های بالای جدولی با قعرنشینان سخت است.

غلامی در ادامه افزود: تیم ایرانجوان روی یک غافلگیری موفق شد به ما گل بزند ولی بازی هماهنگ بچه ها و غیرت و تعصب شان سبب شد تا نتیجه را به سود خود به پایان برسانیم.

وی با بیان اینکه خوشحالم موفق شدم در اولین دیدار تیمم گلزنی کنم گفت: از اینکه با گلزنی در این دیدار توانستم هواداران خونه به خونه را خوشحال کنم احساس خوبی دارم. حیف بود این جمعیت مشتاق بانارحتی ورزشگاه را ترک کنند.

مهاجم خونه به خونه مازندران در خصوص علت حضورش در نیمه دوم این دیدار گفت: به دلیل عدم حضور در اردوی کیش، آقای میثاقیان با بنده صحبت کرد و گفت در بیست دقیقه پایانی از بنده استفاده خواهد کرد ولی در ده دقیقه پایانی نیمه اول از من سوال کرد آیا می توانی به میدان بروی که بنده گفتم مشکلی ندارم و بدنم آماده است. به همین دلیل سریع بلند شدم گرم کردم و از ابتدای نیمه دوم وارد میدان شدم. خدا را شکر می کنم که توانستمجواب اعتماد اکبر آقا را بدهم.

محمد غلامی شرایطش در تیم خونه به خونه را رضایت بخش توصیف کرد و گفت: برخلاف بسیاری از تیم های دسته اولی، ساختار و امکانات تیم خونه به خونه از قبیل خوابگاه، لباس، تغذیه و پاداش برد حتی از بعضی تیم های لیگ برتری نیز بهتر است.

غلامی در ادامه افزود: برادران حسن زاده با تأمین این امکانات تیمداری بخش خصوصی در فوتبال ایران را به خوبی تعریف کردند و این وظیفه ما بازیکنان و جامعه فوتبال کشور است که جواب زحمات این عزیزان را بدهیم.

وی در خصوص جو ورزشگاه هفت تیر بابل گفت: از هواداران خونه به خونه زیاد شنیده بودم ولی فکرش را نمی کردم این همه تماشاگر به ورزشگاه بیایند. وقتی گل زدم و خوشحالی این مردم را دیدم خدا را شکر کردم. فوتبال با تماشاگرانش زیبا است و امیدوارم با تداوم بردهای خونه به خونه و گلزنی هایم بتوانیم دل این مردم را شاد کنیم.

مهاجم تیم خونه به خونه در پایان گفت: گل امروزم را به روح مرحوم هادی نوروزی و دوست خوبم حسین نائیجی که دو روز گذشته رباط صلیبی پاره کرد و مردم خوب بابل تقدیم می کنم.

به گزارش مازند اسپرت؛دیدار دو تیم خونه به خونه و ایرانجوان در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ دسته اول فوتبال کشور با برتری ۲ بر ۱ خونه به خونه خاتمه یافت.