هفته دوم دور برگشت لیگ برتر تکواندو مردان /برتری شهدای ساری مقابل گیتی پسند

در ادامه مبارزات هفته دوم دور برگشت لیگ برتر مردان تکواندوکار تیم شهدای ساری با برد مقابل گیتی پسند اصفهان ۳ امتیاز شیرین در جدول رده بندی را از آن خود کرد. به گزارش مازند اسپرت، در ادامه رقابت های هفته دوم از چهاردهمین دوره لیگ برتر مردان تکواندوکار با عنوان جام خلیج فارس منتخب […]

3در ادامه مبارزات هفته دوم دور برگشت لیگ برتر مردان تکواندوکار تیم شهدای ساری با برد مقابل گیتی پسند اصفهان ۳ امتیاز شیرین در جدول رده بندی را از آن خود کرد.

به گزارش مازند اسپرت، در ادامه رقابت های هفته دوم از چهاردهمین دوره لیگ برتر مردان تکواندوکار با عنوان جام خلیج فارس منتخب تکواندو استان مقابل تیم با تجربه گیتی پسند اصفهان صف آرایی کرد که در نهایت این مازندرانی ها بودند که با اقتدار توانستند پیروز از میدان خارج شوند.

شهدای ساری که در دور رفت رقابت ها به تساوی ۴-۴ با این تیم رسیده بود امروز در یک بازی هیجانی و دیدنی توانست شاگردان پر مهره و ملی پوش نصرآزادانی را شکست دهد.

برد این رقابت توسط سید حسین احسانی (۷۴- کیلوگرم)، فرشاد قیاسی (۸۷- کیلوگرم )، امیر حسین ساسان (۸۰- کیلوگرم)، سروش احمدی (۶۳- کیلوگرم) و احمد محمدی سنگین وزن مازندرانی بدست آمده است.

نماینده تکواندو مازندران، در پایان هفته اول و دوم توانست با ۲ برد زیبا و شیرین  مقابل هیات تکواندو قزوین(۷-۱ ) و گیتی پسند اصفهان (۶-۲)  6 امتیاز برای جدول رده بندی بدست آورد و در جایگاه بهتری از امتیازات قرار گیرد.

هدایت تیم شهدای ساری برعهده فیض اله نفجم (سرمربی) و رحیم صالحی، داود صفرزاد و مهران فلاح (مربی) بود و هدایت تیم گیتی پسند اصفهان را علیرضا نصرآزادانی (سرمربی) و نصیر فرازنده مهر و مهران نصر (مربی) برعهده داشتند.