شکست دور از انتظار نماینده نکا از استقلال/ شهروند در گرد‌وخاک جنوب گم شد+جدول رقابت‌ها

شهروند نکا در هفته ششم لیگ دسته اول فوتسال ایران، شکست سنگین و غیر‌منتظره‌ای را برابر میزبان بوشهری خود تجربه کرد.   به گزارش مازند اسپرت، از هفته ششم رقابت‌های گروه الف لیگ دسته اول فوتسال کشور، تیم‌های شهروند نکا و استقلال نوین ماهشهر، درحالی که تنها با یک امتیاز نسبت به یکدیگر در رده‌های ششم […]

futsal4شهروند نکا در هفته ششم لیگ دسته اول فوتسال ایران، شکست سنگین و غیر‌منتظره‌ای را برابر میزبان بوشهری خود تجربه کرد.

 

به گزارش مازند اسپرت، از هفته ششم رقابت‌های گروه الف لیگ دسته اول فوتسال کشور، تیم‌های شهروند نکا و استقلال نوین ماهشهر، درحالی که تنها با یک امتیاز نسبت به یکدیگر در رده‌های ششم و پنجم جدول قرار داشتند به میزبانی تیم جنوبی به مصاف هم رفتند.
 

در این دیدار که در اوایل آن به صورت متوازن دنبال می‌شد، ابتدا استقلالی‌ها به گل اول بازی دست یافتند ولی چندی بعد، نماینده نکا بازی را به تساوی کشاند، اما تقریباً از همین جا بود که افت محسوس نماینده نکا آغاز و در ادامه سه گل دیگر در نیمه اول وارد دروازه شهروند شد.

 

نیمه دوم هم با برتری کامل میزبان همراه بود که توانست پنج گل دیگر را به ثمر برساند و سهم شهروند از نیمه دوم هم یک گل بود تا در پایان این دیدار، نتیجه عجیب ۹ بر ۲ به سود استقلال نوین ماهشهر رقم بخورد.

 

یکی از عوامل اصلی بروز چنین نتیجه‌ای را باید در برگزاری دو دیدار خارج از خانه پشت سر هم توسط نماینده نکا عنوان کرد، چراکه بازیکنان نکا پس از دیدار خارج از خانه خود در کرج و بازگشت به نکا، تنها دو روز فرصت تمرین داشتند و سپس با طی مصافتی به تهران رفته و از آنجا با هواپیما به اهواز و مسیر اهواز تا ماهشهر را مجدداً با اتوبوس پیمودند.

 
 

پیمودن مصافت‌های این چنینی در بازی‌های فشرده لیگ فوتسال، لاجرم توان بسیاری را هم از لحاظ جسمانی از تیم گرفته و هم خستگی روحی را برای بازیکنان ایجاد می‌کند که اتخاذ تدابیر مناسب‌تری را از سوی مسئولان برگزاری، مدیران تیم و حتی مسئولان شهری برای حمایت از نماینده نکا می‌طلبد.

 اما نبايد ضعف فني را هم در عدم نتيجه گيري نماينده نكا در اين ۶ هفته ناديده گرفت . باشگاه نكايي با امكاناتي عالي و با حمايت هاي خوب برادران طالبي به اين رقابت ها آمده و انتظار مردم نكا از اين مديران اين است تا تصميمات درستي را در بحث فني براي تيم محبوب شهرشان اتخاذ كنند تا اين در ادامه فصل نكايي جز تيم هاي مدعي صعود حضور داشته باشند .

شهروند نکا در ادامه بازی‌های فشرده لیگ، یکشنبه هفته آینده از آتیله طهران قم میزبانی می‌کند که البته فرصت چندانی پس از بازگشت ندارد و اینکه آیا امتیاز میزبانی و حضور تماشاگران پرشور نکایی می‌تواند خستگی جسمی و روحی بازیکنان شهروند را جبران نماید یا خیر را باید به نظاره نشست.

 

با احتساب باخت آتیله طهران قم در این هفته از رقابت‌ها برابر مهمان شیرازی خود و شکست شهروند، دیدار هفته هفتم رقابت‌ها بین این دوتیم نیز باتوجه به پشت هم قرار داشتن دو تیم جذاب به نظر می‌رسد.