مطالبات برجای مانده یک کاندیدای مجلس/کشتی گیران متضرر شکایت کردند!

برخی از کشتی گیران باشگاهی در مازندران تصمیم دارند بر علیه مدیر عامل آن شکایت کنند. به گزارش مازنداسپرت؛ این کشتی گیران برای شرکت در لیگ برتر کشتی آزاد قراردادهایی را با این مدیر عامل به امضا رسانده اند که سفید بوده و در فدراسیون کشتی ثبت شده است. یکی از این کشتی گیران جلال […]

toooshakبرخی از کشتی گیران باشگاهی در مازندران تصمیم دارند بر علیه مدیر عامل آن شکایت کنند.

به گزارش مازنداسپرت؛ این کشتی گیران برای شرکت در لیگ برتر کشتی آزاد قراردادهایی را با این مدیر عامل به امضا رسانده اند که سفید بوده و در فدراسیون کشتی ثبت شده است.

یکی از این کشتی گیران جلال زمان است که شکواییه اش را به فدراسیون کشتی داده و تصمیم دارد در مراجع قضایی نیز شکایت کند.
از قرار معلوم او و مربی نامدار قائمشهری محسن بابایی، تنها کسانی بودند که قراردادهای خود را با ثبت رقم انجام داده و از انجام قرارداد سفید خودداری کرده اند.

این مدیر پس از اینکه مسابقات تمام شد به وعده های خود عمل نکرده و مطالبات زیادی را بر جای گذاشته است.

بدقولی های مداوم وی باعث شده تا جلال زمان اقدام قضایی کند و حالا شنیده ایم بیشتر نفرات تیم وکیل مشترکی گرفته اند تا به خواسته های مشروع خود برسند.

جالب اینجاست که این مدیر عامل بدقول کاندیدای احراز مجلس شورای اسلامی هم شده و تبلیغات گسترده ای را آغاز کرده که مصاحبه های این کشتی گیران می تواند جریانی را بر علیه وی شروع کند که به صلاحش نخواهد بود. ورود او به مجلس که چنین رفتاری را با کشتی گیران زجر کشیده کشتی دارد، چه تبعاتی برای ورزش خواهد داشت؟!

در روزهای آتی و در صورتیکه این کشتی گیران به خواسته خود نرسند، توضیحات تکمیلی را ارائه خواهیم داد.