به احترام هادي نوروزي/ پیراهن شماره ۲۴ تیم خونه به خونه مازندران براي هميشه بايگاني شد

به احترام مرحوم هادی نوروزی، کاپیتان بابلی تیم فوتبال پرسپولیس تهران، پیراهن شماره ۲۴ تیم فوتبال خونه به خونه مازندران برای همیشه بایگانی شد.   به گزارش مازند اسپرت، طی مراسمی که عصر امروز با حضور مدیرکل اداره ورزش و جوانان مازندران و هیئت همراه، رئیس اداره ورزش و جوانان بابل و مدیرعامل و سایر […]

02021233330222به احترام مرحوم هادی نوروزی، کاپیتان بابلی تیم فوتبال پرسپولیس تهران، پیراهن شماره ۲۴ تیم فوتبال خونه به خونه مازندران برای همیشه بایگانی شد.

 

به گزارش مازند اسپرت، طی مراسمی که عصر امروز با حضور مدیرکل اداره ورزش و جوانان مازندران و هیئت همراه، رئیس اداره ورزش و جوانان بابل و مدیرعامل و سایر عوامل باشگاه خونه به خونه و همچنین سرپرست و مربیان و بازیکنان تیم فوتبال این باشگاه بر سر مزار مرحوم هادی نوروزی برگزار شد، پیراهن شماره ۲۴ تیم فوتبال خونه به خونه مازندران تا ابد به صورت رسمی بایگانی شد.

قبل از این مراسم، حبیب حسین زادگان، انصار آری، قاسم وجواد حسن زاده، میرشاد ماجدی، اکبر میثاقیان و عوامل و بازیکنان تیم فوتبال خونه به خونه مازندران به زیارت امامزاده قاسم بابل رفتند و سپس با حضور بر سر مزار کاپیتان فقید پرسپولیس تهران، واقع در روستای کپورچال بابل، یاد و خاطره مرحوم هادی نوروزی را گرامی داشتند.

در ابتدای این مراسم یکی از بستگان مرحوم نوروزی ضمن خیر مقدم و تشکر از حاضرین در این مراسم، علت غیبت خانواده و همسر مرحوم نوروزی را در این مراسم، حضورشان در تهران و جلسه مهم شان با مسئولان پرسپولیس برشمرد و از این بابت عذرخواهی کرد.

در ادامه این مراسم مدیرکل اداره ورزش و جوانان مازندران ضمن ابراز خوشنودی بابت حضورش در این مراسم گفت: امروز جلسه بسیاری خوبی با آقای حسن زاده داشتیم و از نقطه نظرات همدیگر استفاده کردیم.

حبیب حسین زادگان میثاقیان را یکی از مربیان باسابقه و خوب فوتبال کشورمان برشمرد و نتایج این تیم را در نیم فصل اول رقابت ها امیدوارکننده توصیف کرد.

حسین زادگان در ادامه افزود: دو تیم خونه به خونه و نساجی، نمایندگان فوتبال مازندران در لیگ یک، بخشی از راه موفقیت را پیمودند و امیدوارم این روند در نیم فصل دوم رقابت ها بهتر شود. خوشبختانه بین دو باشگاه حسادتی نیست و آقای حسن زاده هم روح بلندی دارد و دوست دارد نساجی هم همراه با خونه به خونه به لیگ برتر صعود کند.

مدیرکل اداره ورزش جوانان  با بیان اینکه تیم خونه به خونه این امید را دارد تا به لیگ برتر صعود کند گفت: این تیم جوانان بااخلاقی دارد که هم از لحاظ فردی و هم از لحاظ فنی قابلیت های خوبی دارند. همچنین با زحماتی که جناب آقای حسن زاده و برادران گرامی شان متحمل می شوند این امید می رود که تیم خونه به خونه در نیم فصل دوم خود را در جدول رده بندی بالا بکشد.

حبیب حسین زادگان ضمن ابراز رضایت نسبت به نحوه تیمداری مسئولان خونه به خونه مازندران گفت: برادران حسن زاده همیشه سعی کردند تعهدات خود را نسبت به موقع محقق کنند و ما جز حمایت معنوی کاری برای این عزیزان انجام ندادیم. امیدوارم با کمک ائمه اطهار و توکل به خدای متعال این تیم به جایگاه واقعی خود دست یابد.

وی خاطرنشان کرد: ان شااالله در فرصتی مناسب خدمت عوامل و بازیکنان و مربیان تیم فوتبال نساجی مازندران نیز خواهیم رسید.
مدیرکل اداره ورزش و جوانان در ادامه سخنانش، مرحوم هادی نوروزی را یکی از بازیکنان بااخلاق فوتبال کشور برشمرد و گفت: همه شما این مرحوم را به خاطر همین اخلاق خوبش دوست داشتید.

حبیب حسین زادگان در ادامه افزود: به روح بلند هادی نوروزی ادای احترام می کنیم و امیدواریم خط و مشی هادی نوروزی توسط جامعه فوتبال کشور ادامه داشته باشد.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان مازندران در پایان گفت: بنده اهل ساری هستم ولی هر شهروند بافرهنگ و مترقی استان که دل در گرو خدمت به مردم و اعتلای ورزش مازندران دارد نگاه به تلاش و کوشش و پاهای شما بازیکنان می اندازد.

در ادامه این مراسم مدیرعامل باشگاه خونه به خونه گفت: ضمن تشکر از مدیرکل اداره ورزش و جوانان و رئیس اداره ورزش بابل بابت حضورشان در جمع عوامل باشگاه گفت: تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا با صعود خونه به خونه به لیگ برتر فوتبال کشور، دل مردم مازندران را شاد کنیم.

قاسم حسن زاده در ادامه گفت: در کنار مزار مرحوم هادی نوروزی حضور داریم. آنهائی که می خواهند برای لیگ برتری شدن خونه به خونه مازندران تلاش کنند، جلو بیایند و با جلو آوردن دست خود هم قسم شوند تا با رسیدن به این امر مهم روح این مرحوم را شاد کنیم.

سپس همه بازیکنان، مربیان و عوامل باشگاه خونه به خونه مازندران حلقه ای ایجاد کردند و دست در دست هم قرار دادند و با صدای بلند، یاعلی و یا زهرا را فریاد زدند و در ادامه با حضور بر سر مزار هادی نوروزی فاتحه ای به روح این مرحوم تقدیم کردند.