یادواره شهدای جامعه ورزش شهرستان محمودآباد برگزار شد + عکس

 دومین یادواره ۵۳ شهید جامعه ورزش شهرستان محمود آباد با حضور خانواده های معظم شهدا درسالن باستانی شهید ناطق نوری محمودآباد برگزار شد . به گزارش مازنداسپرت؛ رئیس اداره ورزش و جوانان محمودآباد ، برگزاری مجالس گرامیداشت شهدا و تجلیل از خانواده های معظم شهدا را اقدامی با ارزش در راستای تداوم راه شهدا عنوان […]

 0202020دومین یادواره ۵۳ شهید جامعه ورزش شهرستان محمود آباد با حضور خانواده های معظم شهدا درسالن باستانی شهید ناطق نوری محمودآباد برگزار شد .

به گزارش مازنداسپرت؛ رئیس اداره ورزش و جوانان محمودآباد ، برگزاری مجالس گرامیداشت شهدا و تجلیل از خانواده های معظم شهدا را اقدامی با ارزش در راستای تداوم راه شهدا عنوان کرد و گفت:شهدای والا مقام چراغ هدایت و راهنمای جامعه امروزی هستند و شهدای ورزشکار رسالت معنوی خود را در راستای دفاع از میهن اسلام انجام دادند.

امام جمعه محمود آباد در این مراسم با اشاره به اینکه بالاتر از مقام شهدا در جهان هستی نداریم اظهار کرد:بالاتر از از هر نیکی یک خوبی است تا جایی که کشته شدن در راه خدا که بالاتر از آن نیکی نیست.

حجت الاسلام موسوی گفت: باید به مادران بزرگوار و پدران مومن و صالحی که در خانه های آنان نور ایمان، معرفت، عبودیت و بندگی وجود دارد و فرزندان سلحشور آنها در قامت رسای مدافع حرم حضرت زینب (س) به مقام شهادت رسیدند علی الخصوص اولین شهید مدافع حرم شهرستان شهیداسماعیل خانزاده تبریک و تسلیت عرض کنیم.

وی با بیان اینکه روحیه، گفتار، رفتار، ادب، پشتکار و تلاش شهدا درسی بزرگ برای نسل امروز و فرداست با تقدیر از برگزاری یادواره شهدای ورزشکار،گفت:این ارزش ها باید به کل جامعه تسریع داده شود تا باب جدیدی را برای جوانان و ورزشکاران باز کند.

وی افزود:شهدا مدافع حرم،غیرت را به نمایش گذاشتند و با ذکر نام قمر بنی هاشم، از خیمه  گاه حضرت زینب کبری (س) دفاع و برای همه اسلام عظمت خلق کردند .

 

بر اساس این گزارش با تقدیر و تجلیل از خانواده های معظم شهدا به مقام شامخ شهدا ادای احترام شد.همچنین در این مراسم از مدال آوران بازیهای جهانی و بین المللی که درسال ۹۴ موفقیت کسب کردند تجلیل شد.

در ادامه انجام برنامه های زور خانه ای ، مداحی، سرود اشعار در وصف شهید از برنامه های دیگر این همایش بود.

 

 

عکاس : علی راعی

1

2

3

4

5

6

7

9

8

10

11