میرشاد ماجدی : به اهداف مان در اردوی کیش رسیدیم

سرپرست تیم فوتبال خونه به خونه مازندران پس از پایان اردوی این تیم در کیش گفت: خدا را شکر اهداف فنی کادر فنی در این اردو محقق شد و توانستیم به آمادگی کامل برای شروع نیم فصل دوم رقابت های لیگ یک دست یابیم. به گزارش مازند اسپرت؛ میرشاد ماجدی در گفتگو با خبرنگاران اظهار […]

010000سرپرست تیم فوتبال خونه به خونه مازندران پس از پایان اردوی این تیم در کیش گفت: خدا را شکر اهداف فنی کادر فنی در این اردو محقق شد و توانستیم به آمادگی کامل برای شروع نیم فصل دوم رقابت های لیگ یک دست یابیم.

به گزارش مازند اسپرت؛ میرشاد ماجدی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: در این یک هفته تمرینات خود را به صورت مستمر و منظم و هر روز در دو نوبت صبح و عصر پشت سر گذاشتیم.

ماجدی در ادامه افزود: سه جلسه کار با وزنه و سه جلسه تمرین هوازی و دوندگی در کنار ساحل و داخل زمین چمن را پشت سر گذاشتیم و ۴ جلسه تمرین تاکتیکی و دو بازی تدارکانی را دنبال کردیم که حجم بالای تلاش بازیکنان و اعضای کادر فنی را نشان می دهد.

سرپرست تیم فوتبال خونه به خونه مازندران ضمن تشکر از اکبر میثاقیان و سایر اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم بابت برگزاری این تمرینات بابرنامه و طاقت فرسا گفت: جا دارد واقعا از برادران حسن زاده بابت تهیه امکانات و هتل بسیار خوب و تغذیه مناسب نهایت تشکر ویژه ای داشته باشم.

میرشاد ماجدی در خصوص نیم فصل اول رقابت های لیگ یک گفت: خونه به خونه در نیم فصل اول با نیروهای خوب و امکانات مناسبی که داشت، علیرغم اولین تجربه حضورش در این سطح از فوتبال نتایج خوبی کسب کرد و همین نتایج سبب شد تا سطح توقع مردم مازندران از این تیم بالا برود.

ماجدی در ادامه افزود: این سطح توقع مسئولیت همه ما و عوامل باشگاه را بیشتر کرده است و سبب خواهد شد تا تلاش وسیعی از خود به خرج دهیم.

وی در خصوص فصل نقل و انتقالات نیم فصل نیز گفت: چهار بازیکن سهیل هزارجریبی، میرهانی هاشمی، محمد غلامی و ایمان صادقی را به خدمت گرفتیم و به دنبال جذب دو بازیکن دیگر هستیم تا در نیم فصل دوم قاطعانه تر به میدان برویم.

سرپرست خونه به خونه مازندران ضمن انتقاد از بعضی رسانه ها بابت گمانه زنی های شان در خصوص نحوه یارگیری این تیم و جذب ستاره ها ، گفت: یک ماه قبل از آغاز نقل و انتقالات کلی کار و برنامه ریزی صورت گرفت تا چه بازیکنانی جذب شوند که به کارهای تاکتیکی تیم بیایند و به درد باشگاه بخورند که خوشبختانه این اتفاق افتاد.

میرشاد ماجدی در ادامه افزود: در شرایط فعلی یک تیم یکدست و جنگنده داریم که می خواهند برای خوشحالی مردم بازی کنند و صد در صد موفق خواهیم شد. شما مطمئن باشید به سرنوشت بعضی تیم ها که فقط به جذب ستاره فکر می کردند دچار نخواهیم شد.

سرپرست تیم فوتبال خونه به خونه مازندران در پایان گفت: دست همه هوادارانی که در سرما  و گرما به ورزشگاه می آیند و بازیکنان را مورد حمایت قرار می دهند را می بوسم و بدون شک اگر این حضور مثل همیشه مثبت و در راستای فرهنگی و اخلاقی باشگاه باشد مطمئن باشید سه امتیاز هر بازی نصیب ما خواهد بود.