محمدی آملی زانوی مجروح خود را به تیغ پزشکان سپرد/آرزوی بهبودی برای عباس محمدی + عکس

عباس محمدی آملی زانوی مجروح خود را به تیغ پزشکان سپرد تا از دردهای به جای مانده از دوران قهرمانی اش خلاصی یابد.   به گزارش مازند اسپرت؛ این چهره فاضل و فرهیخته که در عرصه طلبه گی و علم آموزی در مکتب الهی همچون دوران قهرمانی اش به عنوان ووشوکایی نابغه و موفق افتخاری […]

00000000020عباس محمدی آملی زانوی مجروح خود را به تیغ پزشکان سپرد تا از دردهای به جای مانده از دوران قهرمانی اش خلاصی یابد.

 

به گزارش مازند اسپرت؛ این چهره فاضل و فرهیخته که در عرصه طلبه گی و علم آموزی در مکتب الهی همچون دوران قهرمانی اش به عنوان ووشوکایی نابغه و موفق افتخاری است برای اهالی ورزش در مازندران، سرانجام پایش را از ناحیه ACL مورد عمل جراحی قرار داد.

عباس محمدی از پیشتازان و سردمداران ووشوی مازندران بود که بعدها حتی به نائب رییسی و عضویت در هیات رییسه فدراسیون ووشو هم دست یافت. وی بارها در مسابقات جهانی و بین المللی شرکت کرد و مدال های غرور آفرینی را برای مازنی ها گرفت.

وی در محضر استاد معزز و دانشمند حضرت آیت الله جوادی آملی تلمذ می نماید و در مباحث ورزشی از وثوق این روحانی والا مقام و برجسته برخوردار است.

آرزو می کنیم تا هر چه زودتر عباس محمدی بهبود یافته و این بار بدون درد و رنج مصدومیت قدیمی اش، کنار ورزش و ورزشی ها بوده و تجربیات و داشته های ورزشی و معنوی اش را همچون گذشته بی منت و بی ریا تقدیم نماید.

 

45422