سرباز ایران هستم و تابع تصمیمات کادر فنی/ باباجان‌زاده: «بنا» حق دارد ناراضی باشد

ملی‌پوش سنگین‌ون کشتی فرنگی گفت: محمد بنا حق دارد از من ناراضی باشد چرا که در این مدت نتوانسته‌ام خودم را به شرایط ایده‌آل برسانم، اما تمام تلاشم را انجام می‌دهم.   به گزارش مازنداسپرت؛بشیر باباجان‌زاده درباره شرایطش در اردوهای تیم ملی کشتی فرنگی گفت: مرحله جدید اردوها به تازگی شروع شده است و من […]

nbashhhhhhhirملی‌پوش سنگین‌ون کشتی فرنگی گفت: محمد بنا حق دارد از من ناراضی باشد چرا که در این مدت نتوانسته‌ام خودم را به شرایط ایده‌آل برسانم، اما تمام تلاشم را انجام می‌دهم.

 

به گزارش مازنداسپرت؛بشیر باباجان‌زاده درباره شرایطش در اردوهای تیم ملی کشتی فرنگی گفت: مرحله جدید اردوها به تازگی شروع شده است و من هم در کنار سایر ملی‌پوشان برای رسیدن به آمادگی تلاش می‌کنم.

وی درباره نارضایتی محمد بنا و احتمال سپردن فرصت کسب سهمیه به مهدی‌زاده گفت:‌ محمد بنا هر تصمیمی بگیرد تابع آن هستم و به آن احترام می‌گذارم. من سرباز ایران هستم و هر زمان که به من نیاز بوده است، به میدان آمده‌ام. صحبت‌های سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کاملأ درست است و حق دارد از من ناراضی باشد چرا که در این مدت نتوانسته‌ام خودم را به شرایط ایده‌آل برسانم.

دارنده مدال برنز جهان تصریح کرد: می‌دانم که به علت دوری از تمرینات نسبت به سایر اعضای تیم عقب‌تر هستم و باید با تلاش بیشتر بتوانم این عقب ماندگی را جبران کنم. امیدوارم با جلب رضایت محمد بنا، کادر فنی این فرصت را به من بدهد و خودم به مسابقات گزینشی اعزام شوم و با کسب سهمیه کار را تمام کنم.