کشتی کشور در تسخیر مازندرانی ها/خدایی دومین مربی سازنده کشور معرفی شد

سید علی خدایی دومین مربی سازنده کشتی کشور معرفی شد .   به گزارش مازنداسپرت؛ سید علی خدایی مربی خوب و سازنده ساروی ها به عنوان دومین مربی سازنده ساروی ها به عنوان دومین مربی سازنده کشتی کشور معرفی شد ؛ وی مربی محمد حسین محمدیان / رضایی / لطیف مومنی و محمد حسین زاده […]

8سید علی خدایی دومین مربی سازنده کشتی کشور معرفی شد .

 

به گزارش مازنداسپرت؛ سید علی خدایی مربی خوب و سازنده ساروی ها به عنوان دومین مربی سازنده ساروی ها به عنوان دومین مربی سازنده کشتی کشور معرفی شد ؛ وی مربی محمد حسین محمدیان / رضایی / لطیف مومنی و محمد حسین زاده می باشد و از مربیان موفق کشتی مرکز مازندران به شمار می رود . گفتنی است خدایی این عنوان را بعد از علی شکری پور دیگر مربی سازنده و موفق کشتی استان به دست آورد .

این گزارش حاکیست حسین نقیبی مربی سازنده کشتی در جویبار که عملکرد بسیار خوبی در سازندگی کشتی گیران کشورمان داشته در رده سنی جوانان کشور به عنوان برترین مربی شناخته شد ؛ برپایه این گزارش فرامرز بوداغی دارنده مدال طلای کشتی پیشکسوتان جهان از قائمشهر به عنوان سومین مربی برتر و سازنده کشتی نوجوانان ایران معرفی شد.

وی نیز قهرمانان زیادی را از قائمشهر تحویل تیم ملی کشتی نوجوانان کشورمان داده است . این رده بندی ها نشان از آن دارد که کشتی کشور در تسخیر مازندرانی ها است و اگر کمی بیشتر مسئولین در حمایت از کشتی و مربیان سازنده این دیار کوشا باشند قطعاً ما شاهد دستاوردهای بهتری از کشتی گیران و به طور کل کشتی مازندران در سطوح مختلف خواهیم بود.