(گفتگو) سعید ابراهیم پور :با پرسپولیس صحبت هایی داشته ام اما هنوز یک کار نیمه تمام دارم!

به گزارش مازند اسپرت ؛‌ امروز در کنار یکی از ارزشمند ترین بازیکنان تیم نساجی هستیم . بازیکنی که در این تیم محبوبیت خاصی پیدا کرده و در هر بازی مورد تشویق هواداران این تیم قرار میگیرد . سعید ابراهیم پور دروازه بان شایسته تیم نساجی که چند سالی هست در دروازه این تیم می […]

به گزارش مازند اسپرت ؛‌ امروز در کنار یکی از ارزشمند ترین بازیکنان تیم نساجی هستیم . بازیکنی که در این تیم محبوبیت خاصی پیدا کرده و در هر بازی مورد تشویق هواداران این تیم قرار میگیرد . سعید ابراهیم پور دروازه بان شایسته تیم نساجی که چند سالی هست در دروازه این تیم می درخشد امروز مهمان ماست تا به سوالات ما پاسخ بدهد .

 

مازند اسپرت – آقای ابراهیم پور سلام ،‌ اردوی اهواز چطور بود ؟ راضی بودید ؟

عرض سلام و ادب دارم خدمت شما و هواداران عزیز نساجی . اردو ، اردوی بسیار خوبی بود چرا که بازیکنان جدیدی به تیم اضافه شدند و تیم با تشکیلات بهتر و برنامه ریزی مناسب جلو می رود . برای اینکه بازیکنان جدید و قدیم از نظر روحی و فنی با هم هماهنگ بشوند به یک اردوی خوب نیاز داشتیم که خدا رو شکر این مهم فراهم شد .

شرایط و امکانات اردوی اهواز هم بسیار عالی بود اما من وقتی شرایط و امکانات باشگاه فولاد خوزستان رو دیدم برای استان خودمان تاسف خوردم . امیدوارم یک روزی استان مازندران هم بتواند چنین مجموعه هایی رو درست کرده و در اختیار بازیکنان جوان قرار دهد تا شاهد رشد استعداد در تیم های پایه خود باشیم .

مازند اسپرت – سعید ابراهیم پور فصل قبل به عنوان محبوب ترین بازیکن تیم نساجی شناخته شد . فکر چنین روز هایی رو میکردید ؟

اینکه من بعنوان محبوب ترین بازیکن فصل انتخاب شدم واقعا نظر لطف مردم بود و از آنها بسیار ممنون و متشکرم . برای این چنین روز هایی سخت تلاش کردم و امیدوارم نیم فصل دوم عملکرد رو به رشد و بهتری را از خودم نشان بدهم .

من برای رسیدن به تیم بزرگسالان نساجی برنامه ریزی کردم و از تیم های پایه این تیم فوتبالم رو شروع کردم، ‌روزهایی بوده که من گلر سوم بودم و یک روزی بزرگترین آرزویم این بود که بتوانم در ورزشگاه شهید وطنی جلوی این همه هوادار بازی کنم و خدا رو شکر که به این آرزوم رسیدم ولی برای اینکه در اینجایگاه باقی بمانم باید سخت تلاش کنم .

مازند اسپرت – این چند روز خبر رسیده که پرسپولیس خواهان جذب شما شده ،‌این خبر درسته ؟

یک سری صحبت ها انجام شده اما فعلا یک کار نیمه تمام در تیم دارم که آن هم صعود نساجی به لیگ برتر است . من تنها در صورتی به پرسپولیس خواهم رفت که باشگاه من را نخواهد .

مازند اسپرت – هواداران نساجی به شما لقب عابدزاده رو دادند ،‌آیا از این لقب خوشتان می آید ؟

مردم واقعا به بنده لطف دارتد ، شعارهایی که آنها برایم میسازند واقعا مسولیتم رو سنگین تر کرده است . همچنین از این شعار ها لذت هم میبرم و انرژی من را برای بازی بیشتر میکند .

مازند اسپرت – تیم نساجی بازیکنان جدیدی جذب کرده ، ‌فکر میکنید تا چه حد این خرید ها برای تیم مفید بوده ؟

بازیکنان جدیدی که جذب تیم شدند کاملا با نظر آقای موسوی بوده و جز بازیکنانی بودند که در لیگها بازی کرده اند وهمگی شناخته شده هستند و مطمعنا در نیم فصل دوم بیشتر به کار ما خواهند آمد و به تیم کمک خواهند کرد .

مازند اسپرت – سعید ابراهیم پور واکنش های فوق العاده ای از خودش در بازی ها نشان میدهد ، تمرینات خاصی انجام میدهید که به این اندازه موقعیت ازبازیکنان حریف میگیرید ؟

درمورد واکنشها باید بگویم نظر لطف شماست ولی واقعا نحوه تمرینات آقای خاوری نژاد تاثیر مثبتی روی بنده داشته و جا داره از همینجا از ایشون تشکر کنم .

مازند اسپرت – شما به اردوی تیم ملی امید دعوت شدید ولی ظاهرا نرفتید ؟

من پارسال بعد از سپری کردن دوران مصدومیتم بازی کردم و به دنبال مشخص شدن وضعیت دستم بودم و تصمیم داشتم به دستم استراحت بدهم از این رو نتوانستم با وجود علاقه قلبی ام به تیم ملی کمک کنم .

مازند اسپرت – شده تا حالا کاری رو انجام ندید و حسرتش رو بخورید که ای کاش اینکار را انجام داده بودم ؟

سعی میکنم حسرت روزهای گذشته را نخورم و بیشتر برای آینده برنامه ریزی کنم .

مازند اسپرت – بهترین دوست سعید ابراهیم پور در تیم کیست ؟

با همه بازیکنان دوست هستم ولی با محمد قاسمی نژاد صمیمی تر هستم و بیشتر سر به سرش میگذارم .

مازند اسپرت – اخمو ترین و شوخ ترین بازیکن تیم نساجی از نگاه شما چه کسی است ؟

بازیکن اخمو واقعا درون تیم نداریم ولی شوخ ترین بازیکن تیم امین شجاعیان هست به نظرم .

مازند اسپرت – در تیم نساجی بازیکن خسیس هم دارید ؟

مصطفی نوربخش میگوید من و محمد قاسمی نژاد ؛ ولی قبل هر بازی بعد از هتل به منزل من می آیند و عصرانه میل میکنند ولی در این چند سالی که در قائمشهر هستم یک بار به منزل مصطفی رفتم . البته آن هم برای عیادت از او . حالا خودتان قضاوت کنید چه کسی خسیس است ( با خنده )

مازند اسپرت – سعید ابراهیم پور در آینده به دنبال چه هدفی خواهد رفت ؟

حقیقت هدف خاصی را در نظر ندارم و صرفا هدفم در گرو نساجی بوده و امیدوارم امسال به همراه نساجی به لیگ برتر صعود کنیم .

مازند اسپرت – اگر قرار باشد به هواداران نساجی یک جمله بگویید ،چه چیزی را بیان میکنید ؟

در یک جمله می توانم بگویم امیدورام پس از چند سال طلسم لیگ برتری شدن ما بشکند و به لیگ برتر صعود کنیم .

مازند اسپرت – حرف آخر شما رو می شنویم ؟

ما بازی به بازی در حال بهتر شدن هستیم ، در سال های قبل اگر تیم یک گل دریافت میکرد تیم به شوک فرو میرفت ولی امسال تا یک گل دریافت میکنیم هواداران ما را با حمایت هایشان به بازی بر میگردانند و از این بابت از آنها تشکر میکنیم . ما یک نیم فصل سخت رو پیش رو داریم و بیشتر از پیش به وجود هواداران که سرمایه های این کشور هستند نیاز مندیم و از آنانها می خواهیم سکو ها را خالی نگذارند .

در آخر از سایت خوب مازند اسپرت تشکر میکنم که این حق را برای من قائل شد تا نقطه نظراتم را بیان کنم  .همچنین از همه کسانی که در این چند سال برای من زحمت کشیدن تشکر میکنم : از خانواده عزیزم از آقای پرهام ،‌ آقای موسوی و آقای اسدی و آقای خیدر زاده و … واقعا زیادن افرادی که باید از آنها تشکر کنم . یک تشکر ویژه هم از هواداران عزیز نساجی میکنم که برای من سنگ تمام گذاشته و از من حمایت کردند ، امید وارم بتوانم روزی زحماتشان را جبران کنم .

 .

.

.

منتظر مصاحبه های دیگر با بازیکنان نساجی باشید / باتشکر از ناصر امانی